شناسه خبر : 41894
دوشنبه 05 بهمن 1394 , 14:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تازه‌ترین شهدای احراز هویت شده

"محمدرضا حیدری" و "عنایت الله رستمی" اعزامی از لرستان و شیراز که در عملیات قدس 3 شهید و در قائمیه فارس تدفین شده بودند، از طریق آزمایشات DNA احراز هویت شدند.

پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام بعد از گذشت 30 سال از شهادت و 5 سال از خاکسپاری‌شان از طریق آزمایشDNA شناسایی شدند. مشخصات این شهدا به شرح زیر است:

شهید محمدرضا حیدری:

شهید محمدرضا حیدری، فرزند محمد، متولد سال 1345 و اعزامی از استان لرستان است. شهید حیدری سال 64 به جبهه اعزام و در منطقه عملیاتی دهلران - عین منصور و در عملیات قدس3 به شهادت رسید. شهید محمدرضا حیدری به عنوان شهید گمنام در 12 مهرماه سال 89 در استان فارس- شهرستان قائمیه تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید عنایت الله رستمی:

شهید عنایت الله رستمی، فرزند شیرخان، متولد سال 1345 و اعزامی از شهر شیراز در استان فارس است. شهید رستمی سال 64 به جبهه اعزام و در منطقه عملیاتی دهلران- عین منصور و در عملیات قدس3 به شهادت رسید. شهید عنایت الله رستمی به عنوان شهید گمنام در 12 مهرماه سال 89 در استان فارس- شهرستان قائمیه تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi