شناسه خبر : 42740
شنبه 01 اسفند 1394 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گذری بر نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با اینکه سومین دوره آن بود، بوی تازگی داشت و در نوع خود بدیع بود و جالب توجه.

محمد رضا عسکری - برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با اینکه سومین دوره آن بود، بوی تازگی داشت و در نوع خود بدیع بود و جالب توجه.

 هرچند «فاش نیوز» برای اولین باز دراین نمایشگاه حضور یافته بود، لیکن احساس غربتی درکار نبود. سال هابود که با حضور در نمایشگاه های مختلفِ  ازاین دست، چهره هایی چنین آشنا و خونگرم ندیده بودم!

چهره هایی که ما را به حال و هوای دوران پرشکوه دفاع مقدس می برد.

 چهره هایی که بوی خدا می دادند... چهره هایی که انسان را به یادخدا می انداختند... چهره هایی که دلِ بی قرارمان، دلتنگشان بود و جانِ ناآرام از زمانه و متلاطم ازبی مهری ها، بداخلاقی ها و هنجارشکنی های دیده شده در نمایشگاه های مختلف را به ساحلِ امید می بَرد.

  انصافا" جای چنین محل وفضایی برای عرض اندم جوانان ارزشی جهت ارائه توانایی های تخصصی در عرصه "رسانه ای" و " دیجیتالی" و تکنولوژی های نوین، خالی بود که این فضا و موقعیت به پاس اراده و زحمات دوستانمان در "موسسه سراج" به منصه ظهور رسید.

در این میان «ما زیاران چشم یاری داشتیم...» بیشتر از هرزمان دیگری خودنمایی می کرد. آنجا که بیشترمسئولین متولی فرهنگی می بایست در پشت این خاکریز حضور می یافتند و با حمایت های بیشترمعنوی خود، جوانان شرکت کننده در نمایشگاه را دلگرمی و توانی بالاتر می بخشیدند که مع الاسف این اتفاق نیفتاد.

مسئولینی که داعیه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان این مرزو بوم را دارند کجای کار بودند؟!

متولیان فرهنگی کشور چرا فقط در پس پرده سخن می رانند و از عمل بدانچه که می گویند طفره می روند؟

چرا وزارت عریض و طویل ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی غایبان بزرگ این رویداد مهم فرهنگی لقب گرفته اند؟ رویداد فرهنگی برزگی که پسوند" انقلاب اسلامی" را یدک می کشد؟

براستی چرا اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این واقعه فرهنگی حضور نداشتند؟ متاسفانه نمایندگانی که در جبهه ارزشی ها و مکتب ایثارگری و انقلابی شناخته شده تر هستند نیز غایبان نمایشگاه بودند!

آیا گذران چند ساعتی در راهروها و غرفه های نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی و گفت وگو با جوانان نخبه، آنقدر کم اهمیت است که نتوان از چندساعت تبلیغات انتخاباتی گذشت؟

از نگاه منِ فاش نیوزی، که در غرفه ای فعال در نمایشگاه حضوری هرچنداندک داشتم، روی دیگر این انتقاد با دوستان جانباز و ایثارگرم می باشد که در این رابطه غفلت و کوتاهی کردند.

هرچند اگر گله ای می کنم از جانب شخص خودم می باشد و دیدگاه مدیر فاش نیوز نیست. اینکه تعدادی از عزیزان ایثارگر و جانباز به مرجع و ملجاء مطالبات ایثارگری ایثارگران بی توجهی روا داشتند شایسته و زیبنده آنان نبود.

شایسته تر آن بود که در یک هفته ای که نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برپا بود، حداقل برای بالابردن بینش و سوادِ خود در این دنیای رسانه ای و دیجیتالی، که اگر غافل شویم مخاطراتی را متوجه فرزندانمان خواهد کرد، به غرفه هایی که در همین زمینه فعالند و در زمینه کاهش این مخاطرات در تلاش هستند سری می زدند تا هم سطح آگاهی خودرا بالا ببرند و هم چندساعتی در دنیای دیجیتال سیرکنند تا ببینند فرزندان جوان و غیور مملکت اسلامیمان چه توانایی ها و نبوغی که از خود بروز نداده اند!

 این نمایشگاه به پایان کار خود در سال94 رسید ولی پایان کار نخواهدبود. چرا که دشمنان انقلاب اسلامی در کمین اند تا از لحظه ای غفلت از جانب ما، مسئولین و آحاد ملت به بهترین وجه استفاده کنند تا نه از بُعدنظامی که از بُعدِ فرهنگی داشته های مارا به یغما ببرند و رشته هایی که با خونِ دل و نثار جان های فراوان بدست آمده را پنبه کنند تا بلکه بتوانند باردیگر ایران عزیزمان را زیر سیطره استعماری خویش درآورند. زهی خیال باطل!

و سخن آخر اینکه، مسئولین موسسه فرهنگی «سراج» که بارسنگین سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی را بر دوش کشیدند بدانند که کارآنها نه تنها نزد پروردگارمتعال ماجور است که نزد قاطبه ملت ایران، به ویژه ایثارگران و جانبازان قابل احترام و ارزش است و ما به نمایندگی از قسمتی از جامعه ایثارگری کشور برخود فرض می دانیم که امتنان و سپاس قلبی خود را تقدیم جوانانی کنیم که دغدغه رهبر عظیم الشان انقلاب، حضرت امام خامنه ای، دغدغه آنان است و در رفع دغدغه های امام خویش از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

اما... باید در برپایی نمایشگاه آتی، ضعف و نقصان های نمایشگاه امسال، مورد دقت و بررسی قرارگرفته و با رفع کاستی ها، زمینه را برای پربارتر کردن این نمایشگاه که لازمه امروز جامعه است فراهم آورد.

فاش نیوز، از بذل محبتی که عزیزان جانباز و ایثارگر، با بازدید خود از غرفه "فاش نیوز" در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، به این پایگاه خبری داشتند کمال تشکر را ابراز می دارد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
ما ز یاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
...
خسته نباشید عزیزان فاش نیوزی
خدا قوت
گلایه شما وارد نیست. آقایان برای خدمات به خلق الله از همدیگرسبقت میگیرند و در صف طویل انتخابات مجلس و شورای نگهبان سختی ها می کشند!!
خدا این همه خدمتگزاران را از ما نگیرد.
یکی به ما بگویدبودن و نبودن این افراد در پست و مقامهایی که خودشان را برایشان میکشند فرقی به حال مملکت دارد!؟
به بهترین پاسخ جایزه داده میشود...خخخخخخخ
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم فاش نیوز و همکاران گرامی ایشان
قطعا پاداشی که از جانب خداوند در راه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت نصیب شما عزیزان می گردد ذخیره ای بسیار ارزشمند است که دنیا و آخرت شما را تضمین می کند . ولیکن در خصوص مسئولینی که اعتبار می گیرند تا یاور شما در اشاعه این فرهنگ باشند بدانید و آگاه باشید که در میدان عمل هیچ کورسوی امیدی بدانها نیست . درود برشماو یاوران اصلی شما جانبازان ،آزادگان و خانواده های شهدا که همچون خورشیدی درخشان سیاهی و پلیدی ها را پاک می کنید.
سلام ، اجرکم عندالله با تشکر و عرض خدا قوت به محضر عاشقان ولایت و نظام اسلامی که با تلاش شبانه روزی در مقابل جنگ نرم دشمنان با اقتدار و صلابت ایستادند تا فعالیت وسیع دشمنان خارجی و داخلی را در عرصه های انفورماتیک خنثی و شکست دهند.
در ادامه و تایید فرمایشات فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن حضور و دیدار مدیریت محترم در غرفه سایت مقدس فاش نیوز مبنی بر توجه ویژه ایثارگران معزز در جنگ نرم و گله مندی و انتقاد از عدم حضور مسئولان طراز اول کشور در مهمترین خط مقدم جبهه جنگ نرم لازم است از غیبت حضور مسئولان دینی نیز انتقاد کنیم که برخی از آنها سالی یکبار برای اعلام مبلغ فطریه ظهور میکنند یا از طریق تریبونهای رسمی فقط زبانی بعضی جنایات و کشتار و قتل عام وحشیانه مسلمین توسط دشمنان را محکوم مینمایند.
بنابر وظیفه الهی و تکلیف دینی از کلیه مسئولان و عالمان و دانشمندان و سیاستمداران و اساتید و جوانان و غیره دعوت میکنیم در جبهه های جنگ نرم علیه فرهنگ و ادب اسلامی در کنار ایثارگران جان بر کف حضور یابند و یقین داشته باشند که مسبوق به سابقه ایثارگران محترم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در مقابل هجمه نرم و سخت دشمنان ایستادیم و با سلاح ایمان و فرهنگ متعالی ایثار و شهادت دشمنان زبون و ترسو را شکست میدهیم.
آن دسته افراد گمراه و ذلیل و فریب خورده که با کمال تعجب و تاسف توانستند با سیاست چماق و هویج دشمنان اسلام ضمن قبول و تحمل کنار بیایند توصیه میکنیم هرچه زودتر به درگاه لطف و مرحمت حق تعالی و رهبر فرزانه و مردم شریف ایران اسلامی بازگشت و توبه کنند زیرا وعده خداوند متعال مبنی بر نابودی باطل علیرغم ثروت و قدرت بسیار انبوه و سخت همچون تمدنها و اقوام و سلسله های طاغوتیان هزاره و اقران گذشته که بسیار قدرتمندتر و ثروتمندتر و سخت تر و دارای سپاهیان انبوه تر و گستردگی سرزمین بودند و تبدیل و جانشینی مومنان حق پرست بر آنان با تکرار تاریخ و سرگذشت گذشتگان که آثار باقیمانده آنان در سراسر جهان قابل مطالعه و مشاهده میباشند حتمی است. ان یشاء الله
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi