شناسه خبر : 43418
سه شنبه 18 اسفند 1394 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد شهید با مراجع تقلید

حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محمد علی شهیدی به مناسبت هفته شهید و شهادت برای دیدار با مراجع تقلید به قم سفر کرد.

وی ابتدا با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار و گزارشی از روند رسیدگی به خانواده شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران ارائه کرد.

رئیس بنیاد شهید کشور سپس به دیدار آیت‌الله علوی گرگانی رفت و پس از آن نیز قرار است که با آیت‌الله وحید خراسانی،‌ آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله جوادی آملی دیدار کند.

وی در ادامه سفر یک روزه خود به قم، بعد از ظهر امروز به دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی می‌رود.

منبع: فارس
اینستاگرام
مراجع تقلید چه خبر دارند دربنیادشهید چه میگذرد جانبازان باید بروند خدمت مراجع تقلید مراتب تبعیض وطلم را اعلام نمایند بنیادشهید متولی همه ایثارگران هست ونباید حق وحقوق جانبازان حالت اشتغال تبصره 6 را لگد مال کند وبه بهانه کارمند بودن این قشر را به رسمیت نشناسد
سلام ، مشکلات بنیاد بسیار زیاد هستند اما مهمترین موضوع گزارش به محضر مراجع تقلید نحوه رسیدگی به ایثارگران محترم است. نکته اصلی دیدار با مراجع تقلید اعلام نارضایتی و شکایت ایثارگران در خصوص برخی بی احترامی و بی تفاوتی مسئولین نظام در برابر مسائل شرعی و حقوقی و قانونی پیش روی ایشان است که علیرغم وجود احادیث و آیات و روایات فراوان متاسفانه نیازمند تاکید و توجه ویژه مراجع تقلید و مسئولین است.
وارثان ثار الله در تمام زمانها و مکانها واجب التعظیم هستند. شیعیان دوران تلخ و اسفباری را با نثار خون شهیدان مبدل به امنیت پایدار کردند لذا هرچه نهال برآمده از خون شهیدان بالندگی و پیشرفت میکند میبایست اهمیت و اولویت فعالیتهای حکومتی به ارتقا و رشد کمیت و کیفیت خدمت رسانی به ایثارگران بویژه تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و منش عاشوراییان در راستای دینی و مذهبی بین جمعیت عظیم ایثارگران محترم متمرکز شده و بطور یکجا برای شادی و سلامتی رهبر معظم انقلاب معطوف گردد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi