شناسه خبر : 43575
یکشنبه 23 اسفند 1394 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره 75 شهید معلم و دانش‌آموز گناباد

همزمان با روز شهدا؛

یادواره 75 شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان گناباد برگزار شد

گروه اجتماعی: همزمان با 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س)، یادواره 66 دانش‌آموز شهید و 9 معلم شهید شهرستان گناباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با روز بزرگداشت شهدا و در آستانه شهادت حضرت فاطمه(س)، شنبه، 22 اسفندماه، یادواره 66 دانش‌آموز شهید و 9 معلم شهید شهرستان گناباد در سالن شهید کفائی مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
پــــوششـــی//یادواره 75 شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان گناباد برگزار شد


حجت‌الاسلام مهدی رجایی خراسانی، استاد حوزه و دانشگاه، مهم‌ترین نیاز کنونی کشور را برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: ترویج عفاف و حجاب یکی از مهمترین برنامه‌ها در حوزه فرهنگ است، هرچند اسلام با آزادی زنان در حد ضوابط شرعی مشخص، هیچ مشکلی ندارد.


پــــوششـــی//یادواره 75 شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان گناباد برگزار شد


وی به حضور حضرت زهرا(س) در اجتماع اشاره و بیان کرد: این بانوی بزرگوار و دخترانشان بنا به ضرورت، در عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا می‌کردند و در شرایط کنونی نیز حضور زنان بر اساس ضرورت هیچ‌ مشکلی ندارد اما اگر این حضور ضروری نباشد، مشکل دارد.
وی از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان شهید راه حجاب یاد و اظهار کرد: ایشان به دلیل در امان ماندن از دید نامحرمان در پشت درب خانه قرار گرفتند و این اقدام سبب شهادتشان شد.
حجت‌الاسلام رجایی خراسانی ادامه داد: حجاب و عفاف علاوه بر اینکه سبب می‌شود تا خود زنان و دختران از مفسده‌ها در امان باشند به سایر خواهران مسلمان نیز کمک می‌کند.
بر اساس این گزارش، قرائت میثاق‌نامه دانش‌آموزان دختر مدرسه رسالت با شهدا در جهت حفظ عفاف و حجاب و تلاش در راستای ارتقای جایگاه علمی کشور، اجرای سرود توسط دانش‌آموزان در وصف شهدا، قرائت دکلمه توسط فرزند شهید مرادعلی ذوقی و مداحی دانش‌آموز ۱۱ ساله گنابادی از دیگر برنامه‌های این یادواره شهدا بود.


پــــوششـــی//یادواره 75 شهید معلم و دانش‌آموز شهرستان گناباد برگزار شد


یادآور می‌شود، در پایان این یادواره از فرزندان و همسران شهدای معلم و دانش‌آموز تجلیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi