شناسه خبر : 43759
سه شنبه 03 فروردين 1395 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادی قسمتی از استان الجوف

 
 
یمنی‌ها مناطقی از الجوف را آزاد کردند
 
شهیدخبر(شهیدنیوز): ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مناطق گسترده‌ای از غرب شهر الحزم در استان الجوف را از متجاوزان بازپس گرفتند.
  

 یک منبع نظامی در گفت و گو با خبرگزاری یمنی "سبأ" گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن، منطقۀ دوشنبه بازار را در المتون و وادی الحجل و نقزه را در المصلوب و نیز مناطق وسیعی را در غرب شهر الحزم پاکسازی کردند.

وی خاطرنشان کرد که این عملیات زیر آتش گستردۀ جنگنده های سعودی انجام شد و در اثر آن ده ها مزدور و چند تن از سرکرده های آنان کشته شدند و خودروهایشان منهدم شد.
از سوی دیگر جنگنده های سعودی، مناطق مسکونی را در استان های صنعا، الجوف، ذمار و اب هدف حمله قرار دادند و تعدادی خانه و تأسیسات زیرساختی را از بین بردند.
منابع محلی گفتند متجاوزان سعودی از ساعات اولیۀ صبح مناطق مختلف غرب و شرق صنعا پایتخت را هدف حمله قرار دادند و خانه های مسکونی و تأسیسات شهری را در شهر المتون و منطقۀ المصلوب را در استان الجوف بمباران کردند.
متجاوزان همچنین کوه عزان را در ذمار در دو نوبت هدف حمله قرار دادند و پل ارتباطی میان استان اب و ذمار را دو بار بمباران کردند.
جنگنده های دشمن تعدادی از شهروندان یمنی از جمله 4 زن و کودک را در منطقه الضباب در تعز به شهادت رساندند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi