شناسه خبر : 43891
یکشنبه 08 فروردين 1395 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سنگر مستحکم استقامت ملت

شهدا و جانبازان سنگر مستحکم استقامت ملت هستند

گروه اجتماعی:امام جمعه انزلی با بیان اینکه هرکدام از شهدا و جانبازان سنگر مستحکم استقامت ملت هستند،گفت: خانواده های شهدا و جانبازان باید به این پرچم‌های عزت و سرافرازی افتخار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا) از گیلان، در حاشیه دیدار نوروزی با مادر شهید بهرام شهبازلی، پدر و مادر شهید سعید آهوی پای آتشین، پدر شهید محمود فلاحتی، مادر شهید محمد اسدزاده، مادر شهید اخترکاویان و مادر شهید رمضان ارچنگ، گفت: شهدا و ایثارگران با جانفشانی خود به گردن ما حق دارند.

امام جمعه بندرانزلی تأکید کرد: ملت بزرگ ایران با پایبندی به ارزش‌های اسلامی و تلاش بی‌وقفه برای تحقق اهداف و آرمان‌های ملی، راه نورانی شهیدان گران‌قدر خود را ادامه می‌دهد و با رسیدن به اوج افتخار دنیوی و اخروی، قدرشناسی حقیقی خود را از مجاهدت شهدای سرافراز و خانواده‌های عزیز آنان اثبات می‌کند.

حجت الاسلام شمس الدین انگیزه‌ شهیدان برای مجاهدت در راه خدا، شجاعت و حماسه‌آفرینی و فداکاری آنان در میدان نبرد و بیقراری و بی‌تابی برای دیدار معبود محبوب را از جمله شگفتی‌های مسأله‌ شهادت برشمرد و افزود: صبر و آرامش و استقامت خانواده‌های پرافتخار شهیدان از دیگر مسائلی است که انسان را حقیقتاً شگفت‌زده و متحیر می‌کند.

وی با بیان اینکه هرکدام از شهدا و جانبازان سنگر مستحکم استقامت ملت هستند، تصریح کرد: پدران، مادران، همسران، فرزندان، برادران، خواهران و همه‌ وابستگان شهدا و جانبازان باید به این پرچم‌های عزت و سرافرازی، افتخار کنند.

امام جمعه بندرانزلی در پایان خاطر نشان کرد: آینده متعلق به ملت بزرگ ایران است و مردم و مسئولان با تکیه بر عزم و استعداد جوانان این سرزمین و در پرتو مشعل‌های درخشانی که خون شهیدان برافروخته، به بلندترین آرزوهای خود دست خواهد یافت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi