شناسه خبر : 44306
چهارشنبه 25 فروردين 1395 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت شهدای گمنام در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به برکت خون شهداء، آمریکا جرأت دست‌درازی به ایران اسلامی را ندارد.

 سردار جهانبخش کرمی شامگاه روز گذشته در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گمنام که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، با بیان اینکه همین خون شهدا است که باعث شده آمریکا جرأت دست‌درازی به میهن اسلامی‌مان را نداشته باشد، افزود: امروزه همه به چالش‌هایی که در منطقه رخ می‌دهد واقف هستند و وجود آرامش در کشور بیانگر اقتدار ایران در مرزها و منطقه است.

وی با اشاره به اینکه همه اتفاقاتی که امروز شاهد وقوع آن در منطقه به‌ویژه سوریه و عراق هستیم، برنامه‌ریزی شده بوده و با هدف از بین بردن و شکستن خط مقاومت است، اظهار کرد: بدون شک، حضور مدافعان حرم در خارج از مرزهای ایران اسلامی باعث شده است که این جنگ خانه‌برانداز به داخل مرزها رخنه نکند؛ لذا اگر امروز این هزینه‌ها به‌واسطه خون شهدا تقبل نمی‌شد، بی‌تردید باید در خیابان‌های شهرمان به مقابله با داعش می‌پرداختیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه هیچ تردیدی نیست که جنگ نیابتی دشمنان در سوریه فقط برای شکستن خط مقاومت است، اظهار کرد: برای اینکه این خط مقاومت کماکان پابرجا بماند، باید دلاورمردی‌هایی که امروز شاهد آن در منطقه هستیم، ادامه داشته باشد. دلاورمردی‌هایی که مردم پایتخت شور و شعور حسینی نیز با تقدیم دو شهید والامقام «بهرامی» و «مرادخانی» سهم ویژه‌ای در حفظ و پایداری خط مقاومت داشته‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه این دو شهید بزرگوار همانند سایر رزمندگان اسلام که هم‌اینک در کشورهای مختلف منطقه در برابر دشمن به مقاومت جانانه مشغول‌اند، از جمله افراد بااخلاص و زبده ولایت و اسلام بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در طول چند سال جنگ اخیر در سوریه، تروریست‌ها دست به جنایات زیادی زدند که قتل‌عام 400 هزار نفر از مردم این کشور را می‌توان بخشی از این جنایت‌ها دانست.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi