شناسه خبر : 45786
دوشنبه 03 خرداد 1395 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیرجانباز سیستانی ازسربازان گمنام آقا

علیرضا ضابطی -   شعبان ماه سراسر برکت و دروازه ی ورود به ضیافت الله است. شعبان که به نیمه رسید بوی گل نرگس بیشتر از همیشه روح و جان انسان را تازه می کند. چقدر انتظار سخت است؛ هرچه یار عزیزتر، فراغش طاقت فرساتر؛ اما منتظران واقعی کسانی اند که خالصانه از جان و مال و خانواده گذشتند تا مقدمه ساز ظهور حجت خدا گردند.

من جماعتی رامی شناسم که واقعا از روی ورع از تمام داشته های دنیایی خود گذشتند. برادرانی که مزین به عنوان سربازی امام عصر (عج) می باشند. عزیزانی که در سخت ترین شرایط در اوج گمنامی از اول انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون با هرگونه تهدیدی که متوجه مملکت امام زمان (عج) و ولایت فقیه می شد جانانه مقابله می کنند. امنیت و آرامشی را که باید در این اوضاع غنیمتش شمرد مدیون آن فداییان اسلام ناب محمدی(ص) هستیم.

من جانباز سیستانی به نوبه ی خود از صمیم قلب نیمه شعبان و روز سرباز گمنام را به تمامی برادران مخلص و انقلابی ام در هسته های اطلاعاتی و امنیتی و حراستی تبریک و تهنیت عرض می کنم. توفیقات روز افزون برای همه ی شما از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi