شناسه خبر : 46539
سه شنبه 25 خرداد 1395 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مدافع حرمی دیگر از خمینی شهر

شهید اسحاقیان با ۳۷سال سن و با مدرک تحصیلی فوق لیسانس زبان عربی و مترجم عربی ، به صورت داوطلبانه و از طریق لشکر ۱۴امام حسین(ع) اصفهان به سوریه اعزام شده بود.

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان (1)

پیکر پاک و مطهر این شهید عصر دیروز (دوشنبه) به فرودگاه اصفهان منتقل شد و با حضور پرشور جوانان در امامزاده همجوار فرودگاه مراسم استقبال برگزار شد.

همچنین شب گذشته (دوشنبه) پیکر شهید اسحاقیان مهمان هیئت فدائیان حسین(ع) و در جمع جوانان عاشق دفاع از حرم حاضر بود و سیدرضا نریمانی با مداحی در وصف شهدا شور جلسه را چندبرابر کرد.

با توجه به اینکه این روزها مصادف شده با ماه مبارک رمضان، پیکر مطهر شهید مدافع حرم بامداد امروز (سه شنبه) در ویژه برنامه سحر و مناجات شبکه اصفهان میهمان دلهای روزه داران شد.

پیش بینی شده مراسم وداع با شهید مدافع حرم و سرباز گمنام امام زمان(عج) سرگرد پاسدار مهدی اسحاقیان امشب (سه شنبه) ۲۵خردادماه ساعت۲۲:۳۰ با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع در بوستان شهدای گمنام شهر درچه واقع در کوه سفید برگزار شود.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری روز چهارشنبه ۲۶خرداد۹۵ ساعت۱۷:۳۰ از میدان امام خمینی(ره) در شهر درچه تشییع و در گلزار شهدای اسلام آباد شهر درچه از توابع شهرستان خمینی شهر در جوار تربت پاک و مطهر پدر همسرش، شهید دفاع مقدس سردار محمدباقر مداح به خاک سپرده شود.

لازم بذکر است مراسم یادبود شهید اسحاقیان روز پنجشنبه ۲۷خرداد از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ در مسجد مصلی و نیز روز جمعه از ساعت ۹ الی ۱۲ در مسجد جامع شهر درچه برگزار می گردد.

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان (11)

به گزارش قلمکده ، شهرستان خمینی شهر پیش از این شهدای مدافع حرم محسن حیدری، روح الله مهرابی، سید سجاد حسینی، سردار عبدالرضا مجیری، سید یحیی براتی، عبدالمهدی کاظمی و دوشهید افغانی از تیپ فاطمیون شهیدان محمدباقر مهردادی، سیدمحمد شا حسینی را در دفاع از حریم اهلبیت در سوریه و عراق تقدیم اسلام کرده است.

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (2)

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (3)

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (4)

 

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (5)

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (6)

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (7)

 

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (8)

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (9)

شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان   (10)

   

 

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi