شناسه خبر : 47377
یکشنبه 20 تير 1395 , 10:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز فرهاد منوچهری به همرزمان شهیدش پیوست

علیرضا مارزلو با تسلیت درگذشت این جانباز سرافراز اظهار کرد: فرهاد منوچهری جانباز 60 درصد اهل شهرستان کردکوی ساعت شش عصر روز جمعه 18 تیر ماه پس از سال‎ها افتخار جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

وی اضافه کرد: این جانباز سرافراز دفاع مقدس در سال 1344 در شهرستان کردکوی دیده به جهان گشود و با حضور در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل به درجه جانبازی نائل آمد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی با بیان اینکه جانباز سرافراز فرهاد منوچهری از پاسداران بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، گفت: این رزمنده دلاور در دهم اسفند ماه سال 1361 بر اثر اصابت تیر مستقیم و موج انفجار از لگن و پای چپ و قسمت سر به درجه رفیع جانبازی نائل شدند.

مارزلو با اشاره به اینکه این رزمنده دفاع مقدس نمادی از ایثارگری و دلاوری در میدان نبرد بود، خاطرنشان کرد: ایشان به عنوان رزمنده شاخص و قدرتمند در دوران دفاع مقدس شناخته می‎شد.

جانباز منوچهری اهتمام به نماز اول وقت و نماز جماعت، حضور در مساجد و مراسمات مذهبی داشتند

وی تصریح کرد: از ویژگی‎های این جانباز سرافراز اهتمام به نماز اول وقت و نماز جماعت، حضور در مساجد و مراسمات مذهبی داشتند که با وضعیت جسمانی ویژه مشتاقانه در این گونه مراسمات حضور داشتند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کردکوی شادابی، نشاط، تقوا، سلحشوری، اعتقاد به اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ویژگی‎های برجسته این جانباز سرافراز برشمرد و افزود: این جانباز دوران دفاع مقدس طی سالها تحمل رنج، سختی و مصدومیت جانبازی هیچ‎گونه گله و شکایت و همچنین درخواستی از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نداشتند طوری‎که همیشه لبخند رضایت و مسرت در ایشان دیده می‎شد.

وی در پایان تأکید کرد: همه باید برای معرفی شهدا و جانبازان که جان خود را در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص گذاشتند تلاش کنیم تا نسل جوان با دلاوری‎ها و رشادت‎های آنان آگاه شوند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi