شناسه خبر : 109857
چهارشنبه 29 فروردين 1403 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شاخ شمیران، در فراق فرمانده ای بی بدیل

رزمنده مجاهد و سردار سپاه، راوی جنگ، فرمانده بزرگ غرب کشور و خادم الحسین حاج محمد(جمعلی) کیانی هرچگانی به جمع یاران شهیدش پیوست...

فاش نیوز - رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد(جمعلی) کیانی هرچگانی به جمع یاران شهیدش پیوست.

عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی

برنامه های تشییع وی به شرح ذیل می باشد:

سه شنبه ۲۸فروردین، ۹ صبح تغسیل و تکفین در غسالخانه گلزار شهدای شهرکرد

سه شنبه شب مراسم وداع با فرمانده جانباز تیپ آقا قمر بنی هاشم علیه السلام در مسجد فاطمه الزهرا میرآباد

چهارشنبه ۲۹ فروردین، تجلیل از مقام فرمانده جانباز در سپاه استان ساعت: ۷:۳۰ صبح

چهارشنبه ساعت۹:۳۰ صبح تشییع از میدان ۱۲ محرم(فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها

گفتنی است، وی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد و فرمانده گردان امام سجاد(ع) تیپ همیشه سرافراز قمر بنی هاشم (ع) در عملیات های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ بوده و دارای نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی و مشاور سابق استاندار چهارمحال و بختیاری در امور ایثارگران بود.

رضاامیریان فارسانی در این باره نوشت:

امروز پیکر فرمانده شهیدی را تشییع کردیم که گنجینه دفاع مقدس بود. حاج محمد کیانی که بچه های جنگ او را با نام جمعلی می‌شناسند، یکی از فرماندهان و سردارانی بود که گنج خاطرات دفاع مقدس را در سینه‌اش داشت.

او امروز با یاران شهیدش ملاقات خواهد داشت. حاج محمد که از اولین رزمندگان دفاع مقدس بود، از ابتدایی‌ترین پاسداران این استان نیز بود. شجاعت و شهامت‌های جمعلی در فرماندهی گردان امام سجاد در خیبر و بدر و والفجر ده از دید رزمندگان هیچ وقت متوقف نمی‌شود. شاخ شمیران و کوهای سر به فلک کشیده کردستان امروز در هجران حاج جمعلی خون خواهند گریست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi