شناسه خبر : 49089
جمعه 12 شهريور 1395 , 15:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتخاب پسر در سالگرد شهادت پدر

تقارن سی امین سالگرد شهید جابری با انتصاب فرزندش به سمت بخشدار

 
 

تقارن سی امین سالگرد شهید جابری با انتصاب فرزندش به سمت بخشدار

مسلم جابری در سالروز شهادت سردار شهید الهیار جابری فرمانده گردان ویژه شهدا در هشت سال دفاع مقدس طی حکمی از سوی استاندار خراسان جنوبی به سمت بخشدار مرکزی شهرستان سربیشه منصوب شد.

  

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، پیام تبریکی را جهت این انتصاب صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

جناب آقای مسلم جابری فرزند گرانقدر سردار شهید الهیار جابری

با سلام و احترام

انتخاب مسرت بخش  شما برادر ارزشی، مؤمن و متعهد به عنوان بخشدار مرکزی سربیشه، بشارت دهنده محیطی سرشار از معنویت همراه با عطر و بوی ایثار و شهادت در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه است.

انتصاب شایسته حضرتعالی را به سمت «بخشدار مرکزی شهرستان سربیشه» صمیمانه تبریک عرض می نمایم. 

از درگاه ایزدمنان، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی آن شهرستان را دارم و امیدوارم همچون گذشته در راستای تحقق اهداف ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره موفق و موید باشید.

شایان ذکر است حجت الاسلام معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، ضمن تشکر از نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی بدلیل این انتصاب شایسته، افزود: رجاء واثق دارم که تلاشها و عنایات خاصه جناب آقای جابری همچون گذشته در جهت ارتقاء خراسان جنوبی به خصوص شهرستان سربیشه ادامه خواهد یافت و  امیدوارم در این عرصه خطیر خدمت به جامعه ایثارگری را در سرلوحه کار خویش قرار داده و موفق سربلند باشند.

ایثار

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi