شناسه خبر : 49303
چهارشنبه 17 شهريور 1395 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدرم بعد از سی سال برای همرزمان شهیدش گریه می‌کند

عیسی ویسی فرزند جانباز معزز هشت سال دفاع مقدس از کرمانشاه  گفت: بعد از سی سال پدرم چپیه و عکس های همرزمان شهیدش را می آورد با آنها ساعت ها صحبت می کند اشک می ریزد انگار دلتنگی پدرم برای شهدا تمام نمی شود.
وی ادامه داد: پدرم «حامد ویسی» در یکم فروردین 67 در کرمانشاه شیمیایی شد و در اردیبهشت همان سال دو ترکش نزدیک قلبش و در سرش اثابت کرد که امروز جانباز 25درصد است.
وی با بیان اینکه پدرم در جبهه شرکت کرده و من در سنگر قرآن و عترت شرکت می کنم، بیان کرد: پدر و مادرم من را بسیار تشویق کردند تا حفظ قرآن کریم را شروع کردم تقریبا سال 85 بود که به صورت جدی حفظ این کتاب آسمانی را شروع کردم.
رتبه دوم حفظ پنج جز قرآن کریم تصریح کرد: من در رشته حفظ قرآن کریم پنج جزء که شامل سوره بقره (دو جز) ، آل عمران(دو جز) و نساء که یک جز است رتبه دوم را به لطف الهی کسب کردم.
وی که لیسانس رشته کامپیوتر است، خاطرنشان کرد: در کرمانشاه در مسجد محله خودمان به همسایه ها آموزش قرائت و حفظ قران می دهم و سعی می کنم فرهنگ قرآنی را به اندازه توانم در بین همسایه ها ترویج دهم.
وی ضمن تشکر و قددانی از بنیاد شهید و امورایثارگران کرمانشاه گفت: بنیاد شهید کرمانشاه خیلی برای بچه های شهدا، جانبازان و ایثارگران زحمت می کشد بسیار فعالیت های فرهنگی متنوعی دارد من بسیار راضی و خوشنود هستم.
عیسی ویسی فرزند جانباز معزز هشت سال دفاع مقدس از کرمانشاه بیان کرد: سفر به مشهد خودش یک هدیه بسیار معنوی بزرگی است اما بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی میزبانی بسیار خوبی از شرکت کنندگان مسابقه قرآنی داشتند من چهار سال است که در مسابقات قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت می کنم و تصمیم دارم در سال های آینده رتبه بهتری را به دست آورم.
منبع: حیات
اینستاگرام
خوشا بسعادت ان پدر بزرگوارتان که خدا نعمتی به زیبایی شما به ایشان عنایت فرموده
برادرویســـــــــــــــــےسلام
الحمدالله رب العالمین که شمارضایت کامل داریدبنیادشهرتان که فعال است بنیادخراسان هم فوق فعال است خداراشکرکه شماهم فعال هستید،اینهاهم که بنیادشان فعال نیست وزجرمیکشندهم بروندبه ج
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi