شناسه خبر : 50451
شنبه 22 آبان 1395 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم بزرگداشت چهارمین شهید مدافع حرم در اندیمشک

مراسم بزرگداشت چهارمین شهید مدافع حرم با عنوان تویی که نمی شناختمت با حضور همرزمان و اقشار مختلف مردم اندیمشک برگزار شد.

مراسم بزرگداشت چهارمین شهید مدافع حرم با عنوان تویی که نمی شناختمت با حضور همرزمان و اقشار مختلف مردم اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، مراسم بزرگداشت سردار سرافراز لشکر اسلام، شهید علی قربانی که در فتح نبل و الزهرا رشادت های فراوانی از خود ثیت کرده بود در شهر یک هزار شهید، اندیمشک برگزار شد. این شهید والا مقام در دوران دفاع مقدس نیز تا پایان جنگ در جبهه های حق علیه باطل حضوری مستمر داشت.

بر اساس این گزارش، شهید مدافع حرم، علی قربانی در اوایل آبان ماه سال 94  بعد از وارد کردن ضربات سختی به گروه تروریستی تکفیری داعش، در هنگام دفاع از حرم بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب (س) به کاروان عاشورائیان پیوست.

 بنا بر این گزارش، طی مراسمی در روز 20 آبان، همزمان با سالروز ولادت و شهادت این شهید خستگی ناپذیر و عاشق شهادت، مراسم با شکوهی با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و مسئولان محلی در تالار فرهنگ اندیمشک برگزار شد.

گزارش و عکس: محمد حسین نیازی

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi