شناسه خبر : 53906
شنبه 03 تير 1396 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سپاه بدون تفنگ آرزوی داعش است

چه می‌گویید آقای روحانی؟! هیچ متوجه هستید؟! والله «شیطان بزرگ» و همه آن بزمجه‌های تروریستی که در غرب و شرق و جنوب و شمال پرورانده، اندازه کافی دارند سپاه را می‌زنند! والله وظیفه شما چیز دیگری است!

حسین قدیانی (فرزند شهید) - حالا که اینگونه شده، خوب است دگر بار بررسی کنیم ببینیم سخنان آقای روحانی چقدر متناسب با شعار «اعتدال» است که اولین و مهم‌ترین شعار ایشان بوده و هنوز هم هست؟! فی‌المثل می‌توان جملات ایشان درباره سپاه و البته موشک‌های سپاه را کنار هم گذاشت بلکه بفهمیم چگونه می‌توان با شعار اعتدال و دوری از افراط و تفریط، سخن بگوییم ناقض سخن قبلی! و حرف بزنیم خلاف حرف قبلی! خوب یادم هست در مناظره دوم، آقای روحانی باری مدعی شد اولا دستیابی به بیشترین دستاوردهای نظامی در دولت یازدهم بوده!

ثانیا دولت مدنظر توانسته با فلان توافق، سایه شوم تحریم را از سر کشور بردارد! ثالثا اصحاب نقد بگویند دقیقا کدام تحریم‌ها لغو نشده؟! این اولا، ثانیا و ثالثا را خواهش می‌کنم بروید یک بار دیگر بخوانید، تا نوبت بازنشر بخشی دیگر از سخنان آقای روحانی برسد، عدل در همان مناظره دوم!

آنجا که بیان داشت: «وقتی شهر زیرزمینی نشان می‌دهند و روی موشک شعار می‌نویسند، معلوم است تحریم‌ها لغو نمی‌شود!» طرفه حکایت اینجاست که آقای روحانی، فقط در یک قلم، ۴ بار، ظرف ۴ سال، در مراسم روز ارتش، سخنران اصلی مراسمی بودند که بخشی از آخرین تجهیزات نظامی ما را به رخ دشمن می‌کشد! عاقبت خوب است ایشان بر ما معلوم کنند که کدام سخن ایشان درباره نیروهای نظامی ما و تجهیزات نظامی ما، درست است و کدام نادرست؟!

و خوب است بر ما معلوم کنند که اگر همه تحریم‌ها ناظر بر فلان جمله ایشان، واقعا لغو شده، پس بهانه‌تراشی برای ابقای تحریم‌ها و زدن بر فرق سپاه و موشک‌های شهید طهرانی‌مقدم، دیگر چه صیغه‌ای است؟! و با این همه سخن متضاد، دست‌گرفتن شعار مظلوم «اعتدال» دیگر چه صیغه‌ای است؟!

مع‌الاسف، این رویه عاری از اعتدال، در هفته گذشته، بیش از پیش خودنمایی کرد! بعد از حرکت غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، که این‌بار حتی بی‌بی‌سی‌نشینان هم با وجود آن همه قلب مریض، صحه بر درستی اقدام عملیاتی علیه داعش گذاشتند، آقای روحانی به‌زعم بعضی‌ها، کمی دیر و با تأخیر به این حماسه واکنش مثبت نشان داد!

روزنامه «وطن امروز» اما طبق منطق و شاید هم رواداری، هرگز در این نقد، همراهی با جماعت نکرد! الحمدلله آقای روحانی هم واکنش مثبت خود را نشان داد! واکنش بعدی که توسط دیگر دولتی‌ها هم مکرر تکرار شد اما به قول معروف «بودار» بود! حقا که کم مانده بود حضرات مدعی شوند این موشک‌ها توسط آقایان آخوندی و زنگنه ساخته شده! و سپاه هم وزارتخانه‌ای زیر نظر قوه مجریه است! و همین که آقای روحانی در جلسه کابینه یا حالا بگو شورایعالی امنیت ملی، دستور حمله دادند، فرماندهان سپاه هم سمعا و طاعتا! همین جای متن اما جای درنگ و تأمل است!

و جناب آقای روحانی باید بر ما معلوم کنند که از نظر ایشان، سپاه و موشک‌هایش، عاقبت آیا همان‌قدر «بد» هستند که در مناظره، آنگونه علیه «واعدوا لهم ما استطعتم من قوه» موضع گرفتند یا اینقدر «خوب» و «مردم‌پسند» و «محبوب» که برداشتند حرکت «سپاهیان عزیز» را رسما و علنا به نام دولت خود و شخص خود مصادره کردند؟! تا آقای روحانی به این پرسش، پاسخ دهند، الباقی قصه را تعریف کنم! در طبیعی‌ترین اقدام ممکن، سپاه آمد و بیانیه داد که واکنش به اقدام تروریستی داعش در روز ۱۷ خرداد، کمافی‌السابق، سلسله‌مراتب فرماندهی را طی کرد!

یعنی که «اقدامی نظامی» بود، نه «کاری دولتی»! قطع به یقین، «مجلس شورای اسلامی» یا هر نهاد و ارگان دیگری هم اگر مثلا این اقدام را می‌خواست به نفع خود مصادره کند، همین بود واکنش سپاه! بعد از این واکنش اما ناگهان باز هم سپاه شد «بدمن ماجرا» در ادبیات آقای روحانی!

من البته به حرمت شأن و منزلت بالای «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و حتی به احترام جایگاه ریاست جمهوری، از تکرار ادبیات متأسفانه ناپسند و به دور از اعتدال آقای روحانی خودداری می‌کنم اما خوب است ایشان بر ما معلوم کنند که اگر ناظر بر این همه شکاف و شقاق و نیز ناظر بر این همه تخریب قوای نظامی کشور توسط رئیس‌جمهور کشور، شخصی آمد و مدعی شد فلان اقدام تروریستی، دقیقا ناشی از همین موضع‌گیری‌های ضد امنیت ملی بوده، چه باید جوابش را داد؟! خود آقای روحانی چه جوابی دارند به او بدهند؟! مردم چه جوابی دارند به او بدهند؟!

ما چه جوابی داریم به او بدهیم؟! بله! آمدیم و یکی، این تحلیل را ارائه داد که اصلا و اساسا دشمن بیرونی، آنجایی وسوسه به اقدام خرابکارانه می‌شود که ببیند از جایی که قرار است صدای واحد به گوش برسد، صدای دوگانه مخابره می‌شود! و تخریب پاسداران امنیت مخابره می‌شود! و در یک کلام، همان مخابره می‌شود که لعین داعشی می‌پسندد!

براستی چیست پاسخ شما به این تحلیل، آقای روحانی؟! آری! «اعتدال» شعار دولت شما هست اما باور بفرمایید رویه دولت شما و منش شخص شما، کیلومترها فاصله دارد با «اعتدال»! و الا ظرف کمتر از ۲ ماه، هرگز اینگونه نمی‌شد که این همه سخنان شما درباره سپاه و موشک‌هایش، مدام ناقض یکدیگر باشند! ما البته شما را درک می‌کنیم! نیست که دیگر کوبیدن بر سر «دولت قبل» صرف نمی‌کند و آن همانا «دولت خودتان» است، بالاخره باید قصور و تقصیرها را سر یکی خالی کنید!

و کجا مظلوم‌تر از سپاه؟! کجا مظلوم‌تر از سپاه که اگر از خود دفاع کند، می‌شود «دخالت در سیاست»! و اگر از امنیت خانه ملت دفاع کند، می‌شود این تحلیل علیل «که کار خودش بوده»! و اگر از ملت در برابر داعش دفاع کند، می‌شود «اقدامی زیرمجموعه دولت»! و اگر در میدان اقتصاد، خدمت ملموس کند و پلی بسازد و جاده‌ای بکشد و باری از دوش دولت و ملت بردارد، می‌شود «مانع اصل ۴۴»! و خلاصه!

اگر هر کاری کند، هم از رئیس‌جمهور آمریکا باید ناسزا بشنود و هم از رئیس‌جمهور خودمان! بله آقای روحانی! ما شما را درک می‌کنیم اما نه مصادره کردن اقدام سپاه، مشکلات شما را حل می‌کند و نه تخریب پاسداران مظلوم انقلاب اسلامی! لذا ما شما را دعوت می‌کنیم به انجام وظایف خودتان! و به سرانجام رساندن تکالیف خودتان!

ما شما را دعوت می‌کنیم به همین شعار اعتدال! و پرهیز از این همه سخن ضد و نقیض! والله اگر طرف مذاکره شما، بدعهد و بدقول و سوءاستفاده‌چی از خوش‌خیالی شما آقایان بوده، این مساله و مسائلی از این دست، تقصیر سپاه نیست که بد و بیراهش را به سپاه می‌گویید! جوری از «تفنگ سپاه» بد و وارونه سخن گفته‌اید که هیچ بعید نیست یکی بردارد بپرسد؛ «مگر در دیرالزور داعش‌نشین، نفعی داشتند حضرات که این همه از «تفنگ سپاه» زورشان گرفته؟!»

چه می‌گویید آقای روحانی؟! هیچ متوجه هستید؟! والله «شیطان بزرگ» و همه آن بزمجه‌های تروریستی که در غرب و شرق و جنوب و شمال پرورانده، اندازه کافی دارند سپاه را می‌زنند!  والله وظیفه شما چیز دیگری است!

 

منبع: وطن امروز
اینستاگرام
سلام چرا معافیتهای ایثارگری جدید بامصوبه مجلس ..معوق مانده نکنه فرزندان ایثارگران حکم زاپاس پیداکرده اند وعده یکماهه چیشد؟
آن که ثروت خود را باخت

زیاد باخته است ...

ولی آنکه شهامت خود را باخت

پاک ؛ باخته است.... یا علی مدد .

جناب آقای خاکپور دلاور عزیز گیله مرد کجایی که یادت رو همیشه خیر دارم .
گیله مرد بخشنده خوش نویس سری بما بزن دلبری از ما کن ندیده عاشقتیم .
یا علی مدد .
سلام . با آفای روحانی بنده خدا چکار دارید؟ ایشان هم سپاه را دوست ذارد،هم آمریکا. این که دو طرف را دوست داشته باشی گناه نیست واشکالی ندارد.
اگر سپاه نبود کشور هم نبود بابرین نتیجه اینکه روحانی هم نبود .کمی نخوت وخود پرستی را از خود دور کن وبلندگوی صهیونیستها نباش.
ایشان ( رئیس تدبیرها) خود یک داعشی داخلی است و خطر ناکتر از داعش خارجی است.
سلام ، دوست عزیز با ظرافت توانسته برخی زوایای سیاست بازی افراد دنیا پرست را نمایان کند اما باید توصیه اول را اصلاح کنیم و خطاب به نویسندگان و تنظیم کنندگان سخنرانیهای فلانی بگوییم از یک طیف و یک نوع سیاست پیروی کنند.
چگونه است که توهین و افترا از تریبونهای رسمی کشور خطاب به منتقدان و صدمه دیدگان و نابود شدگان از سیاستهای سکولاری اشکالی ندارد اما اگر صدمه دیدگان و خاک نشستگان انتقادی داشته باشند گرفتار غل و زنجیر میشوند؟ اینست اعتدال یا عدالت که باوجود مجموعه دادگستری زیر نظر دولت هرگز نمیتوانیم استقلال و آزادی و عدالت را در کشور احساس کنیم.
آیا دادستانی پاسخی به نابود شدگان از سیاستهای سکولارها ارائه کرد؟ آیا دادستانی حقوق صدمه دیدگان هشت ماه فتنه گری در کوچه و خیابانها را پرداخت کرد؟ آیا دادستانی حقوق قانونی ایثارگرانی که در این دوران بطور کلی نابود شده و بوسیله وامهای ضروری هزینه های درمان را تامین کردند به رسمیت شناخته است؟ چرا همیشه عده ای طلبکار هستند که در خط و ربط دشمنان دین و میهن قرار دارند اما مردم که مالک حقیقی قانون اساسی کشور هستند همیشه بدهکار خواهند بود؟
القصه مردم برای همین بی عدالتی و نفوذ سکولارهای بی دین به حاکمیت نظام اسلامی با اشک و اندوه و دلهای شکسته ظهور منجی عالم حضرت امام عصر (عج) را از حق تعالی طلب میکنند.
یادشان رفته که تندترین اهانت‌ها هر روز تیتر یک رسانه‌هایشان، سخنرانی‌هاشان و تجمعاتشان بود؟

یادشان رفته رئیس جمهور را در مجلس متهم به درز «اطلاعات محرمانه فقهی» در انگلیس کردند؟ یادشان رفته از ترکمنچای و ظریف‌الممالک و خیانت به خون شهدا و هولوکاست هسته‌ای و جام زهر برجام گفتند؟ یادشان رفته انقدر از همان روزهای نخست حمله کردند که رهبر معظم انقلاب به آنها تذکر دادند و فرموندند: "دولت، چند ماهی بیش نیست كه مسئولیت را به عهده گرفته است، باید به مسئولان فرصت داده شود كه كارها را با قدرت به پیش ببرند، ضمن آنكه منتقدین باید در قبال دولت، با شرح صدر برخورد كنند".(19بهمن92)


بر فرض که روحانی در مقام پاسخ به کسانی که او و اطرافیانش را مرتب به تندترین حملات و تخریب‌ها به اسم نقد هتک حیثیت می‌کنند، و وی را خائن، جاسوس، عامل اسرائیل، بی‌کارنامه و ... می‌خوانند، بی‌سواد و تازه به دوران رسیده و ... خطاب کند، آیا این مجوز می‌گردد که عده‌ای در حضور رئیس‌جمهور کشور او را با شعار مرگ بر آخوند انگلیسی و مرگ بر منافق و بنی‌صدر بدرقه کنند؟ آیا این دو مطلب با هم قابل قیاس هستند؟

آیا علی لاریجانی هم منتقدانش را مزدور خوانده بود؟ علی مطهری چطور؟ آیا وی منافق است؟ علی مطهری صاف در چشم همه زل می‌زند و به صراحت می‌گوید این خط قرمز را قبول ندارم، چه بحث حجاب باشد در میان یک طیف چه هر بحث دیگری در طیف دیگر! اگر افکار وی غلط هم باشد تنها چیزی که نیست نفاق است. جهانگیری چه زمانی به منتقدانش ناسزا گفته بود؟ بحث بحث جواب اهانت نبود چراکه منافق کسی است که با شعاری روی کار می‌آید که بعد ضد آن عمل می‌کند. خط روحانی و کسانی که در راهپیمایی مورد هتک قرار گرفتند که از قبل از انتخابات مشخص بود و با همان خط و خطوط رأی آوردند.

آقایان معتقدند فحاشی‌های مکرر آنها نقد است و پاسخ و نهیب روحانی توهین و اهانت. و اگر رئیس‌جمهوری یا هر مقام دیگری در سخنان خود کسی را بی‌سواد خطاب کرد یا مستضعف فکری و ...، عده‌ای حق دارند و یا طبیعی است که جلوی او جمع شوند و فریاد بزنند مرگ بر آخوند انگلیسی و مرگ بر منافق و بنی‌صدر!
نگفت سپاه بدون تفنگ باشد تجاهل نکن
مقوله اقتصادی با مقوله نظامی خلط مبحث نکن برادر، منظور رئیس جمهور عدم دخالت سپاه در اقتصاد است وگرنه اظهر من الشمس است که در مقوله نظامی کشور ما بدون سپاه ره به جایی نمی برد و بقول امام اگر سپاه نبود کشور هم نبود
احسنت انصاف جان از این حرف ها در این دو روز «زیاد» زدند این جماعت «اندک». آنها گوششان همیشه بسته اند ، درست ترش این است که آنها با گوش های کاملا بسته و دهان های کاملا باز سخن می گویند. حتی وقتی رهبر معظم انقلاب صریح و روشن بیان می کنند که مهمترین اولویت با وحدت است ، حتی وقتی ایشان بارها بیان کرده اند چگونگی رسم و سوم نقد را. این جماعت توجهی به این حرف ها ندارند . آنها پاسخ محکمی از مردم در انتخابات دریافت کرده اند اما همچنان می خواهند که باشند . برای ماندشان تلاش می کنند ؛ این بازی برای آن ها حکم مرگ و زندگی دارد . فهمیده اند که اکنون از بهارستان و پاستور و بهشت به حکم مردم رانده شده اند. به همین دلیل هم هست که با تمام توان بازگشته اند . دلواپسان بازگشته اند، این یک واقعیت است . آنها به خواست و تمایل خودشان بازگشته اند ماندشان اما به میل و اراده خودشان نخواهد بود.
بنده با اقتدار و تسلیح نیروهای مسلح به به روزترین وپیشرفته ترین سلاحهای روز موافقم . وطرفدار مظلومین در افغانستان وعراق ولبنان وفلسطین وبحرین ویمن هستم .وخواهان نابودی اشغالگران واستعمارگران اروپایی وامریکایی واسراعیلی هستم .اما باور کنید در بحبوحه مذاکرات وکلا" تهدید دشمن بانوشتن روی موشک بهانه وسند برای مظلوم نشان دادن ظالم است
هشدار آیت الله سید روح الله موسوی خمینی (ره ) بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی به فرماندهان و پرسنل سپاه: مبادا خودتان یک قدرت ظالمه بشوید

بنابراین، شماها که پاسدار هستید اول باید خودتان را اصلاح کنید. خیال نکنید که ما حالا آزاد هستیم، تفنگ هم داریم، حالا باید به مردم اذیت بکنیم. شما الآن تکلیف دارید. شما الآن تحت نظر هستید. تحت نظر خدا هستید. تحت نظر امام زمان - سلام الله علیه - هستید. شما را مراقبت می‌کنند. نامه اعمال شما را به امام زمان عرضه می‌دارند، هفته‌ای دو دفعه - به حسب بعضی روایات - عرضه می‌دارند نامه اعمال ما را. باید متوجه‌ باشید مبادا از این اختیاراتی که حالا پیدا کردید، از این قدرتی که حالا پیدا کردید، از زیر بار آن قدرت ظالم بیرون رفتید، خودتان یک قدرت ظالمه باشید. مبادا به برادران خودتان تعدی کنید. مبادا یک کسی را بی‌جا بگیرید. به واسطه اغراض شخصی که دارید یک کسی را بی‌جا محاکمه کنید. یک کسی را بی‌جا محکوم کنید. اینها تحت مراقبت است. خدای تبارک و تعالی از ما سؤال خواهد کرد. ان شاء الله خداوند همه شما را توفیق بدهد و همه ما را توفیق بدهد که انسان بشویم.
درود برشما الان سپاه به فکر رزمنده وجانباز نیست وفقط تو فعالیتهای اقتصادی است البته سپاه بچه های خوب ومخلص زیاد داره کاش این نوشته امام راحل را در همه جا نصب کنند
متاسفم برای این طرز فکر به گفته های امام راحل منفی میدهید اقای بی توجه هرچه داریم از امام است
دوستان موضوع را قاطی نکنید. بنظر شما اگر مثلأ شورای نگهبان بیاید دخانیات کشور را قبضه کند و سرمایه گذار دخانیات باشد خوب است؟؟ یا مثلأ صدا و سیما بیاید وارد کننده گوشت قرمز باشد وجاهت قانونی دارد؟؟؟ وظایف هر نهاد و دستگاهی در قانون مشخصه، اینکه مقام اجرایی کشور بیاید و نهیب بزند آقای نگهبان مرزها ، وظیفه شما چرتکه انداختن، انجام معاملات بورس، طرف تقاضای پروژه های اصل 44، تصاحب پالایشگاهها، مخابرات ، منابع طبیعی، معادن و...نیست، باید برای رئیس جمهور خرده گرفت؟ او هم سپاه را دوست دارد و هم کشور را. بنابراین بدون بررسی و بدون اطلاع از وظایف خطیر ریاست جمهوری و احساس مسئولیت ، نباید مفتون تیتر روزنامه ها و سایت های مغرض شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi