شناسه خبر : 54137
شنبه 17 تير 1396 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رستورانی برای بچه مثبت ها !

شنیدن ترکیب " پاتوقی برای بچه های انقلاب اسلامی " خود بخود انسان را جذب می کند که برود و ببیند در میان شهر تهرانی که این روزها از برخی لحاظ ها شبیه اروپا شده! چه کسی همت کرده و می خواهد کارهای قشنگ بکند.

فاش نیوز- شنیدن ترکیب " پاتوقی برای بچه های انقلاب اسلامی " خود بخود انسان را جذب می کند که برود و ببیند در میان شهر تهرانی که این روزها از برخی لحاظ ها شبیه اروپا شده! چه کسی همت کرده و می خواهد کارهای قشنگ بکند.

   دوستی در همین روزهای اخیر پیامکی برایم فرستاد که حاوی معرفی رستورانی بود در محله طرشت که از آرم های دفاع مقدسی و ارزشی استفاده کرده بود. از آنجایی که اینگونه کارهای ارزشی در این زمانه کمتر به چشم می خورد، بر آن شدم تا با مدیر این رستوران صحبت کوتاهی داشته باشم و در اولین فرصت، برای دیدن این رستوران مراجعه کنم.

 آقای منفرد که در حال حاضر مدیریت رستوران را به عهده دارد، با لحنی آرام و خوشرو جواب تماس ما را داد و گفت و گوی کوتاهمان آغاز شد.

 او در مورد شرایط غذایی و البته جوی رستوران "فانوس" توضیحات مختصری داد که ورود به این رستوران با هدف ترویج حجاب برتر با چادر بوده و از مواد غذایی ایرانی و با کیفیت خوب استفاده می شود. و مراجعه به این رستوران حتما باید با تعیین وقت قبلی باشد.

  آنچه از همین توضیحات مختصر دستگیر ما شد، حس خوبی بود از ایجاد محیطی معنوی، آرامش بخش هم از لحاظ روحی و هم جسمی! استفاده از مواد غذایی سالم، تازه، ترویج ارزش ها، ترویج فرهنگ های اخلاقی و دینی به گونه ای تغذیه سالم روح و جسم است که شاید همه تهرانی ها این روزها به این نوع تغذیه نیاز مبرم داشته باشند!

  آنقدر غذاهای ناسالم، مواد غذایی خارجی، غذاهای مانده و کهنه و سریع و ...و از طرف دیگر، غذاهای بد و مخرب روح این روزها به خورد بدن و فکرمان داده ایم که به نظر میرسد نشستن و سرو غذا در رستورانی مانند " فانوس" از همه نظر خالی از لطف نباشد!

  یکی از نکات جالب مورد اشاره مدیر رستوران دادن غذا به صورت رایگان برای دختربچه هایی ست که با سن زیر تکلیف از چادر استفاده می کنند که اینگونه حرکت ها حقیقتا باارزش بوده و نوعی تشویق و ترویج ارزشی ست.

 صحبت کوتاه اما دلچسب ما با آقای منفرد، مدیر رستوران " فانوس " به پایان میرسد اما این گزارش و خبر ناتمام می ماند تا این خبر را با مطلبی کامل تر پس از مراجعه به این رستوران ارزشی کامل کنیم.

 نویسنده شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi