شناسه خبر : 55077
سه شنبه 07 شهريور 1396 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین وداع با پیکر شهید خلیلی

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم، ابراهیم خلیلی عصر امروز در معراج شهدای تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور مادر، همسر، فرزندان، بستگان، دوستان و همرزمان شهید عصر امروز دوشنبه 6 شهریور ماه 96 برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر شهید ابراهیم خلیلی

شهید ابراهیم خلیلی جانباز و از تخریب چی های لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که طی عملیاتی مستشاری برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) عازم سوریه شده بود در شرق حلب به آرزوی دیرینه اش رسید و به فیض شهادت نائل شد.او که چندین سال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد سبحان تهران بود در نشریه «شلمچه» به سردبیری و مدیر مسئولی مسعود ده نمکی و فیلم سینمایی«اخراجی های 1» فعالیت‌های مستمری داشت.

داود خلیلی پدر شهید ابراهیم خلیلی نیز در دوران دفاع مقدس و در منطقه دشت عباس به شهادت رسیده بود و همچنین عموی شهید خلیلی نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس  به شهادت رسیده بود. شهید ابراهیم خلیلی بر اثر تله انفجاری آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.از این شهید والامقام یک فرزند دختر 14 ساله و یک فرزند پسر 7 ساله به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید خلیلی نیز فردا سه شنبه 7 شهریور 96 با حضور جمعی از فرماندهان, خانواده شهدا, جانبازان, ایثارگران و عموم مردم  تهرانی از ساعت 9 صبح از مسجد انصار الحسین(ع) واقع در خیابان پیروزی, خیابان پنجم نیروی هوایی برگزار و پس از آن پیکر مطهر این شهید به بهشت زهرا(س) منتقل خواهد شد تا در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران آرام گیرد.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi