شناسه خبر : 55996
چهارشنبه 19 مهر 1396 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزک‌کنندگان آمریکا مشغول کارند!


رسانه‌های زنجیره‌ای بزک‌کننده آمریکا و توافق او، همچنان مشغول سانسور یا تحریف اخبار مهم هستند.
این روزنامه‌ها خبر مهم محکومیت عضو و مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده در حوزه مالی و بانکی و اقتصادی  به جرم جاسوسی را سانسور کردند و جای آن، عناوین رده چندمی مانند تعلیق عضویت منتخب زرتشتی شورای شهر یزد را در تیتر اول خود گنجاندند.
این روزنامه‌ها همچنین با تحریف واقعیت، مدعی فشار اروپا و غرب به آمریکا برای حفظ واقعیت شده‌اند بدون اینکه توضیح دهند کشورهای اروپایی کدام گام عملی را برای احقاق حقوق تضییع شده و نقض شده ایران در برجام بردارند یا کدام فشار و اعتراض عملی را متوجه آمریکا کرده‌اند؟
به تیتر برخی از این روزنامه‌ها نگاه کنید:
- شرق: هشدار شرکای برجام به آمریکا
- قانون: جهان در تکاپوی ]؟![ حفظ برجام
- ایران: هشدار برجامی جهان به ترامپ
- بهار: با تعامل می‌توان برجام را تحکیم کرد
اما خوشمزه‌تر از همه تیتر فانتزی روزنامه آرمان است که نوشت: «5-1 را جایگزین 5+1 می‌کنیم»!  این در حالی است که 5+1 شامل آلمان به علاوه 5 عضو دارای حق وتو در شورای امنیت (آمریکا و انگلیس و فرانسه و روسیه و چین) می‌شود. و در صورت کم کردن آمریکا از این 6 کشور (5+1) در واقع باید 5 کشور بماند و نه 5-1 که می‌شود 4!!
یادآور می‌شود مقامات 3 کشور فرانسه، انگلیس و آلمان طی هفته‌های اخیر در کنار تأکید حفظ برجام - و بدون اعتراض عملی به عهدشکنی‌های آمریکا - با شانتاژهای آمریکا درباره توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران اعلام همراهی کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi