شناسه خبر : 56384
یکشنبه 07 آبان 1396 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توهین علی کریمی به مقدسات

توهین علی کریمی به مقدسات به بهانه روز کوروش

 
با وجود آنکه هنوز زمان زیادی از اظهار نظر سخیف علی کریمی در ماجرای بازی شجاعی و حاج صفی با تیم اسرائیلی نمی گذرد، این بار وی با یک پست توهین آمیز در مورد روز کوروش اظهارنظر کرد که مورد انتقاد شدید مردم مومن قرار گرفت.
 
توهین علی کریمی به مقدسات به بهانه روز کوروش +عکس

 

اینستاگرام
کجای این متن توهین دارد؟




توهین نکرده است . خود ائمه هم اگر بودند اجازه نمی دادند از طلا برای مزارشان استفاده شود این مسلمانان هستند که این کارها را می کنند.
شماکه میگی اگه خوده امامابودن ایرادمیگرفتن ایانمیدانی مایه امام زنده وحی وحاضرداریم که اگه چنین چیزی ایراد داشت به طرق مختلف ابراز میکردن؟خواهشااین نظره شخصی درباره هرچیزی روکناربزارین(مخصوصامواردی که مشخصه درش هیچی ...یعنی هیچیاااا
سلام ، اینکه تفاوت مقبره کوروش با حرم مطهر امامان معصوم (ع) مقایسه شود توهینی بدتر از تفکر گمراه کننده است. چطور مسلمانی شیعه میتواند کوروش را با معصومین (ع) مقایسه کند؟
برخی اشتباهات بصورت غلطی مصطلح رایج شدند که کسی به اینگونه اشتباهات فکر نمیکند. برای مثال میدانیم رد قول پیامبر اکرم (ص) مساوی با خروج از دین است یا هنگامی که مقام ولایت در خصوص موضوعی امری صادر کرد هرگونه مخالفت یا رد قول ایشان نیز خروج از دین محسوب میشود اما همگان بهتر میدانند اینگونه افراد متمرد بسیار فراتر از رد قول پیش رفتند اما براحتی در پستهای حساس کشور نفوذ کردند و مشغول انتشار عقاید کفر آمیز هستند.
اگر دستم رسد بر چرخ گردون !!!!
بله ازظاهرحرفاش نمیشه قضاوت کرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi