شناسه خبر : 57841
پنجشنبه 12 بهمن 1396 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن ۳۹ سالگی بصیرت و جهاد!

امام (ره) با تمام وجودش و هزینه کردن از عمر و زندگی اش برای نجات مردم از دست ظلم و جور طاغوتیان تجمل پرست و ارباب صفت، مبارزه کرد تا رژیم پهلوی تبدیل به حاکمیتی شود که بر مبنای موازین اسلام باشد

شهید گمنام- چیزی تا تولد 40 سالگی اش نمانده!... برای به دنیا آمدنش چه تبعیدها که کشیده نشد!... چه زندان ها و شکنجه ها که دیده نشد! ... چه خون ها که ریخته نشد!...

در 12 بهمن 57، با بازگشت امام از تبعید به خاک وطن، زمستان ایران بهار شد ...

  امام (ره) با تمام وجودش و هزینه کردن از عمر و زندگی اش برای نجات مردم از دست ظلم و جور طاغوتیان تجمل پرست و ارباب صفت، مبارزه کرد تا رژیم پهلوی تبدیل به حاکمیتی شود که بر مبنای موازین اسلام باشد ... و در این مسیر از هیچ تلاش و تحمل رنج و سختی ای فروگذار نکرد!

همانگونه که خداوند فرموده که الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم یعنی زمین با کفر باقی میماند اما با ظلم نه!... مردم ایران در 39 سال قبل در چنین روزهایی جشن بازگشت امام شان به وطن و رها شدن از دست یک رژیم جنایتکار و فاسد را برگزار کردند و در سرمای بهمن ماه، خورشید گرمابخش عشق و ایمان و جهاد در آسمان ایران درخشیدن گرفت.

  حال با اینکه بسیاری از مسئولین و هم نسل های امام (ره) آن تلاش ها، خون دل خوردن ها و بهای سنگین ملت را برای به دست آوردن انقلاب فراموش کرده اند و این روزها اشتباهات سیاسی، بین المللی، اقتصادی، اجتماعی، اعتقادی و ... زیادی می کنند!... باز هم مردم با همه عشق و ارادت و معرفت خود و البته بصیرت به عمق این حرکت بزرگ که سرنوشت کشور را تغییر داد، سی و نهمین سالگرد انقلاب با شکوهشان را جشن می گیرند و افتخار می کنند که داشتن بصیرت و راه جهادگونه ای که آن را طی نمودند و حتی بهای به دست آوردن آن، تحمل هشت سال جنگ و تجاوز از سوی چندین کشور به خاک ایران شد!

بهایی سنگین به قیمت از دست رفتن جان هزاران شهید و جانباز شدن هزاران ایثارگر!

... راهی ست راه عشق که هیچ ش کناره نیست!

آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، یوم الله 22 بهمن روز پیروزی عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و استبداد و نقطه پایان حاکمیت اجنبی بود.
زنده باد دادستان کل کشور که در آستانه یوم الله 22 بهمن پس از اطلاع از وضعیت بغرنج مسافران و سرکیسه کردن آنها در فرودگاه بیاناتی خداپسندانه ابراز داشته که یوم الله 22 بهمن را زنده کرد. ایشان فرمود : اگر مدیری نمیتواند یک شهر کلان را مدیریت کند و ضعفها و اشکالات فراوان در مدیریتش دیده میشود آنرا رها کند و اگر میبیند یک وزارتخانه و دستگاه را نمیتواند درست مدیریت کند و به وظایف و رسالتی که بعهده این دستگاه است جامه عمل بپوشاند عذر خواهی کند و کار را به افراد توانمند و افرادی که بهتر میتوانند مدیریت کنند بسپارد. ایشان همچنین فرمود آقای مدیر اگر دنبال ثروت هستی برو تجارت کن.
سالها نظام اسلامی جولانگاه مدیران بی کفایت و بی لیاقت شده که توانایی هیچگونه خدمتی به مردم را ندارند لذا بی کفایتی خود را به دیگران نسبت میدهند. دادستان کل کشور فریاد مظلومیت و عدالت خواهی مردم را هنگامی که بعلت بارش چند سانتیمتر برف گرفتار انواع مشکلات و مصائب شدند و کارد به استخوانها رسید و بستوه آمدند بیان کرده است.
بیان درد دلهای مردم و مطالبه حقوق قانونی ملت یعنی 22 بهمن آنطور که امام راحل (ره) صدها کیلومتر دورتر به ندای مظلومیت امت مسلمان پاسخ داد و بزرگترین دیکتاتور خاور میانه را که تمام ابر قدرتها حمایت کردند نابود و به درک واصل کرد. امروز ندای مردم مظلوم بویژه ایثارگران دردمند و محروم نیازمند پاسخی مناسب و درخور انسانهایی است که با ایثار جان و مال انقلاب اسلامی را حفظ کردند تا کشور بزرگ ایران در امنیت پایدار و رفاه عمومی برسد اما عده ای عامدانه مانع تحقق شیرینی ثمره انقلاب اسلامی شدند که هیچگونه بویی از اسلام و معرفت الهی نبردند و در کاخهای طاغوتی و چمبره انواع تکبر و فساد آب به آسیاب دشمنان دین و میهن ریختند.
با سلام خدمت کارکنان صدیق و دلسوز فاش نیوز و جانباز و سردار سرافراز اسلام و خمینی کبیر جانباز 70 درصد بهروز ساقی که تسکین دهندهو التیام بخش خانواده های شهدا وو ایثارگران در حقیقت میدانم خواسته من برای حضور در مقابل وکلای ملت در مجلس و بیان کردن حقیقت ایثار و خون برای کسانی که بر مسند قدرت تکیه زده اند تقریبأ غیر ممکن است اما اگر تنها ایثارگران فاش نیوز که درد دل خود را به این پایگاه ارائه میدهند به من وکالت بدهند با تمام اطلاعات صحیح و به جاو مستند از تریبون مجلس دردل پیشگامان خون و قیام و مردم ستم کشیده را با ادله به گوش وزرا وکلا، صاحبان قدرت میرسانم و جوری با مستندات دل مردم و شهدا و ایثارگران را شاد میکنم طوری که نمایندگان و وزرا مجبور خواهند شد یا خواسته های مردم و شهدا ( خانواده)،ایثارگران، رزمندگان، مدافعان حریم ولایت را به نحو احسن انجام دهند یو در غیر اینصورت بی کفایتی خود را با شهامت بپذیرند و میدان را به اهلش واگذار کنند به حسین قسم حاضرم قطعه قطعه شوم و بتوانم حقوق شهدا ،ایثارگران، رزمندگان،مدافعان حریم ولایت، چه معنوی و چه مادی را کسانی که سوار بر موج جناحی و لیبرالی شده اند پس بگیرم و در این راه مولایم حسین و فرزندان زمانه اش امام خمینی و خامنه ای اقتدا کرد ه ام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi