شناسه خبر : 59042
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 , 08:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور جانبازان نخاعی سیستان و بلوچستان برگزار شد:

اعضای گروه پیگیری جانبازان نخاعی سیستان انتخاب شدند

پس از معرفی تعدادی از جانبازان که خود را کاندید عضویت در گروه پیگیری کرده بودند، رای گیری با ورقه انجام که در نهایت جانبازان قطع نخاع: سالاری، غلامی، رحیمی و کیخا به عنوان اعضای گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

فاش نیوز - نشست جانبازان نخاعی اسستان سیستان و بلوچستان برای انتخاب اعضای گروه پیگیری جانبازان نخاعی آن استان در زاهدان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، در این جلسه که روز چهارشنبه 16/2/97با حضور"پرتلاش" مدیرکل و معاونین اداره کل بنیاد شهید استان، "زینعلی" مشاور امور ایثارگران استانداری، اسدزاده مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی مرکز و باحضور جانبازان نخاعی استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید، پس از خیر مقدم توسط جانباز" کیخا"، مدیرکل بنیاد استان در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع جانبازان نخاعی حاضر، بر همکاری با گروه پیگیری جانبازان برای پیگیری و حل مشکلات آنها تاکید کرد.

مهدی اسدزاده مدیرعامل و نماینده انجمن جانبازان نخاعی نیز در سخنان کوتاهی با ارائه تاریخچه ای از روند شکل گیری انجمن و گروه های پیگیری استان های سراسرکشور، لزوم تشکیل گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان سیستان را یادآور شد.

در ادامه این جلسه پس از معرفی تعدادی از جانبازان که خود را کاندید عضویت در گروه پیگیری کرده بودند، رای گیری با ورقه انجام که در نهایت جانبازان قطع نخاع: سالاری، غلامی، رحیمی و کیخا به عنوان اعضای گروه پیگیری جانبازان نخاعی استان سیستان و بلوچستان انتخاب شدند.

در این نشست زینعلی، مشاور ایثارگران استانداری هم از رشادت‌های جانبازان نخاعی تجلیل و  برای منتخبین آرزوی موفقیت

کرد.

شایان ذکر است بر اساس اساسنامه جدید انجمن جانبازان نخاعی، در استان های سراسر کشور به منظور شرکتِ نمایندگان جانبازان قطع نخاع در مجمع عمومی سالانه، گروه های پیگیری و انجمن های مستقل استانی تشکیل می شود که طی چندماه گذشته، در استان های کردستان، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان و قم انتخابات انجام و نمایندگان خود را شناخته اند و هفته گذشته نیز جانبازان نخاعی سیستان و بلوچستان با برگزاری انتخابات، اعضای گروه پیگیری خود را انتخاب کردند.

همچنین در ادامه گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی آمده است، مدیرعامل انجمن جانبازان به اتفاق جانبازان نخاعی استان سیستان و بلوچستان، با حضور در مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان، از بخش های مختلف مجتمع ایثار و سالن های ورزشی، استخر، بدنسازی و سالن چند منظوره و درمانی و هیدروتراپی بازدید کردند که در این بازدید" میرحسینی" (فرزندشهید) به عنوان مدیر مرکز، با خیرمقدم به حاضرین، گزارش مبسوطی از روند احداث، بهره برداری و ارائه خدمات به جانبازان نخاعی و ایثارگران توسط مجتمع فوق را ارائه کرد.

در پایان برنامه نیز توسط مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران از جانبازان حاضر، با ارائه لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام علیکم و تبریک انتخاب برادران عزیز سیستانی.
امیدوارم موفق باشید و منشا خیر و برکت برای جانبازان نخاعی استانتان باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi