شناسه خبر : 59848
یکشنبه 10 تير 1397 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات مسکن همسر شهید و بی توجهی بنیاد لرستان

فرزند شهید - مشکلات مسکن همسر شهید که بیمار است و از مدیریت اداره کل تا معاون مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و حتی شهرستان خرم آباد، با آگاهی کامل از موضوع هیچ کاری انجام نمی دهند لاینحل باقی مانده است.

همسر شهید سال هاست در یک منزل مسکونی کلنگی و قدیمی زندگی می کند و به دلیل داشتن فرزندان زیاد و حقوق کم، برای تربیت و تعلیم فرزندان، توانایی مالی و پس اندازی ندارد تا منزل مسکونی خود را بازسازی تا تغییر دهد. از سال 67 که شهید به شهادت رسیده، هیچ گونه پشتوانه مالی ندارد. تا حالا هیچ گونه وام مسکنی نگرفته (نه از بنیاد شهید و نه از هیچ و ارگان و یا اداره دیگری )!

چندین سال است که همسر شهید با مراجعه به بنیاد شهید شهرستان و استان لرستان باتوجه به نذاشتن پشتوانه مالی و عدم توانایی خرید مسکن نتیجه نمی گیرد و رییس، معاون و رییس مسکن همگی می گویند ما قانونی نداریم برای همسر شهدایی که توانایی خرید مسکن ندارند پولی پرداخت کنیم.

به راستی این همه بودجه که سالیانه به بنیاد شهید تعلق گرفته می گیرد، هیچ گونه بند یا تبصره و چیزی نیست که بتوان برای کمک به یک همسر شهید که تمام عمر و حقوق کم خودش را برای تحصیل فرزندان شهیدش صرف کرده و الان بیمار است اقدام کرد؟!

به تمام مسیولین می گویم که به هرکجا که رفتیم و مراجعه کردیم به در بسته خوردیم. بنیاد شهید فقط می گوید وام مسکن داریم ولی وقتی توضیح می دهیم که اگه همسر شهید پشتوانه مالی خوبی داشت که لازم نبود به شما مراجعه کند؟

به راستی آیا مسئولینی که در خانه ها ی آنچنانی و مرفه در خواب هستند، فکر کرده اند این صندلی ریاست شان را چه کسی برای ان ها محیا کرده است؟

خون چند شهید ریخته شده که الان کسی مسئول بنیاد شهید بشود که بگوید نیست و خدماتی به همسر شهید ندهد؟

آیا به راستی منزلِ کهنه، قدیمی، نم دار و بالای 40 سال ساخت مناسب یک همسر شهید پاسدار هست؟

آیا ریاست بنیادحاضر است یک ساعت، فرزندان خودش را در این منزل نگهداری کند؟

چند عکس از وضعیت منزل همسر شهید ارسال می کنم؛ منزلی که چون توانایی پرداخت پول کارگر برای تعمیر و بازسازی منزل را ندارد و به مرور در حال تخریب و فرسایش است متروکه به نظر می رسد. برخی مواقع خود همسر شهید هم کارگر می شود، هم رنگ کار می شود، هم نقاش و هم لوله کش!

منزلی که تاریخ نصب کنتور برق آن سال1359 می باشد.

قبلا هم چند بار در سایت فاش نیوز مطلب گذاشته ام ولی هیچ افاقه ای نکرده و تاثیری بر روی مدیر بنیاد شهید استان لرستان و شهرستان خرم اباد نگذاشته است!

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
متاسفانه بی عدالتی بین خانواده های محترم شهدا نیز بسیار است
همرزمان عزیز وخانواده محترمشان به نظر بنده ازاین بدترمیشه بهتر نمیشه چون دزد زیادشده ...؟؟؟!!!!بشدت منتقد بودن کارساز نیست بس است تصویب قوانین بدون پشتوانه اجرایی، شعار را کنار گذاشته و ومسئولین امر را مورد سئوال واستیضاح وفراخوان دهید. فقط در پی رفع مسئولیت ظاهری وپندوتذکروسرزنش نباشید بلکه استین بالا زده وومطالبه وبازخواست کنید تا حصول نتیجه ،حتما انتظارندارید رزمندگان معسر وگرفتاری را که بعضا وعموما از قشر شهرستانی وروستایی واز نقاط دورافتاده ومحروم وبدور از امکانات ودسترسی به مسئولین بیدرد بالا نشین هستند بتوانند کاری کنند در انصورت پس شما نمایندکان قشر ایثارکر جایگاهتان در مجلس چیست وچه میکنید ،بقولی دست ما کوتاه وخرما برنخیل ،از شما انتظار پیگیری واحقاق حقوق حقه رزمندکان وایثارکران هست نه بیدردان فارغ وبدور از فضای معنوی دوران دفاع مقدس،واگر در این برهه کوتاهی وقصوری از ناحیه شما صورت گرفته ومنجر به اسیب روحی روانی ومعیشتی به این قشر وارد وحادث شود شما نیز بگفته امام دراتش خشم الهی خواهید سوخت انجایی که فرمودند ؛ نگذارید پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند و گرنه در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.////رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ مشکانی حتی بدون دفترچه درمانی
بشدت منتقد بودن کارساز نیست بس است تصویب قوانین بدون پشتوانه اجرایی، شعار را کنار گذاشته و ومسئولین امر را مورد سئوال واستیضاح وفراخوان دهید. فقط در پی رفع مسئولیت ظاهری وپندوتذکروسرزنش نباشید بلکه استین بالا زده وومطالبه وبازخواست کنید تا حصول نتیجه ،حتما انتظارندارید رزمندگان معسر وگرفتاری را که بعضا وعموما از قشر شهرستانی وروستایی واز نقاط دورافتاده ومحروم وبدور از امکانات ودسترسی به مسئولین بیدرد بالا نشین هستند بتوانند کاری کنند در انصورت پس شما نمایندکان قشر ایثارکر جایگاهتان در مجلس چیست وچه میکنید ،بقولی دست ما کوتاه وخرما برنخیل ،از شما انتظار پیگیری واحقاق حقوق حقه رزمندکان وایثارکران هست نه بیدردان فارغ وبدور از فضای معنوی دوران دفاع مقدس،واگر در این برهه کوتاهی وقصوری از ناحیه شما صورت گرفته ومنجر به اسیب روحی روانی ومعیشتی به این قشر وارد وحادث شود شما نیز بگفته امام دراتش خشم الهی خواهید سوخت انجایی که فرمودند ؛ نگذارید پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در پیچ و خم زندگی گرفتار بشوند و گرنه در آتش دوزخ الهی خواهید سوخت.////
سلام .به رهبر عظیم وشان جمهوری اسلامی ایران امام خامنه ای دامت حفاظا تو وسلام برشهیدان 8سال جنگ وشهدای مدافع حرم ..بی بی زینب /روحشان شادویاد //.باگذشت29سال ازپایان جنگ هنوزاین شیرمردان زاهدان شب وشیران روز بعداز8سال جنگ نابرابر دراولین پله مشکلات بخاطرتبعیض های ناروا جامانده اند بدون اینکه توجهی به کهنه سربازان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی {ره}کرده باشندچرا؟مگرامام عزیزمان نفرمونداگرمن میان شماباشم یانباشم نگذارید پیش کسوتان جبهه وجنگ درروزمره زندگی خودبمانند؟.ومگررهبر عزیزمان امام خامنه ای بارها همین کلمه راتکرارنکردند؟پس.چرااولین خواسته این شیرمردان بخصوص جانبازان زیر25%ها والخصوص رزمندگان که حتی دفترچه درمانی هم ندارند. ان هم درکهنسالی که دیگرباخوردن این همه قرص های اعصاب وروان نمیتوانندکاربکنند.که باوجود خشک سالی همان کارهم نیست .بیاییدبعداز29سال به فراموشی سپردن این قهرمانان که شهدای زنده8سال جنگ هستند حداقل یک حقوق که بتونند پیش ازاین شرمنده زن وبچه خودنباشند چون به اندازه کافی درطول این سالها شرمنده شده اند. ومهمترازاون دفترچه درمانی که بروند دردخودشان راکه همان اعصاب وروان وشیمیایی است رادرمان کنند...چون واقعا درطول این سالها بزرگترین ظلم به این دوقشر شده است که همه مسوین عزیزومردم شهیدپرورعزیزمان هم میدانند ....پس مسولین زحمت کش ودلسوز بیایید باگذشت این همه سال بی مهری درحق این عزیزان بیاییدبرای همیشه خاتمه اش بدهید ...تااین دردمندان هم اخرعمری پیش زن وبچه سربلند باشند امین یارب العالمین رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ حتی بدون دفترچه درمانی
با سلام به فرزند شهید گرانقدر
ممنون از توجه شما به سایت فاش و اینکهع مشکل خود را با ما درمیان گذاشتید
لطفا شماره تماسی از خود جهت پیگیری مورد همسر شهید ارسال بفرمایید
با سپاس
اقای مدیر محترم فاش نیوز چی شد قرار بود بنیاد شهید پیگیری کند چند ماه گذشت چی شد ؟؟ کدام مسیول پیگیری کرد
چه خانواده شهدا عزیزو چه خانواده جانبازان زیر 25درصد و چه جانبازان ن م این همه مشکلات که این عزیزان دارند بر میگردد از بی عرزگی نمایندگان مجلس و نمایندگان ایثارگران در مجلس روز بروز در این مملکت دزد بیشتر میشود و اقازادها سوار خودرو میلیادی میشوند در شهر حالشو میبرند از طرفی هم یک خانواده شهید در روستا هنوز وام خرید مسکن ایثارگران را نگرفته چیزی بیشتر از این نمیتوانم بگویم از دست این مسولین از خدا بیخبر و دروقو و ضد خانواده ایثارگر چه باید کرد هر روز یک نفر از گردن کلفتا بعنوان دزد ویا دوتن سکه و یا 30زار میلیاد و ...........چه زمانی فرصت میشود به ایثارگران ویا فقرا حتی فکری کنند این مسولین ایران الان در حال برهان است باز هم دست از دزدی بر نمیدارند مملکت را بی صاحب میداند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi