شناسه خبر : 60824
شنبه 03 شهريور 1397 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشنهاد بن‌سلمان به بشار اسد و پاسخ وی

 
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان گفته است که ولیعهد سعودی اخیرا پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به رئیس جمهوری سوریه داده است.
افشای پیشنهاد وسوسه‌انگیز بن‌سلمان به بشار اسد و پاسخ وی
به گزارش جهان نیوز، نواف الموسوی از نمایندگان فراکسیون پارلمانی حزب الله فاش کرد که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را از نماینده سعودی دریافت کرده که اخیرا به عنوان فرستاده ویژه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به دمشق رفته بود.
الموسوی که با المیادین گفت‌وگو می‌کرد، افزود نماینده شخصی محمد بن سلمان پیشنهاد مشخصی را از سوی ولیعهد سعودی برای بشار اسد برده بود.

بن سلمان در این پیشنهاد گفته است که به شرط قطع روابط با حزب الله و ایران، با ریاست جمهوری مادام‌العمر اسد مشکلی نداشته و خواهان اصلاح سیاسی و اساسی هم در سوریه نخواهد شد.

ولیعهد سعودی همچنین در این پیشنهاد خود تعهد داده است که در صورت قطع کامل و نهایی روابط سوریه با حزب الله و ایران، عربستان تمام سوریه را بازسازی خواهد کرد.

الموسوی خاطر نشان کرد زمان این پیشنهاد مربوط به قدیم نیست، بلکه حداکثر مربوط به سه ماه پیش است.

البته به گفته الموسوی، اسد با پیشنهاد سعودی مخالفت کرده و پرونده موضوع را سریعا بسته  است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
اینها می خواهند بااین کلکها بازسازی سوریه هم ببندن بیخ ریش ایران که خواهند بست .ملت بدبخت ایران برای نان خالی معطلآ .سوریه برای چیمانه هی بدنش به بن سلمان.خرج لیبی .سوریه.عراق .حماس .تحزب الله وووووو پای ایرانه ملت دارد منفجر می شه
سلام. اتفاقا" این حق ایران است که بازسازی سوریه را آنطور که دلش می خواهد برعهده داشته باشد. در این وضعیت اقتصادی و تحریم این یک فرصت طلایی برای ایران است که رونق اقتصادی را هم برای ما در پی خواهد داشتو رشد تولید و اشتغال را. چرا بعضی اینقدر کج فهم و خلاف منافع ملی موضع می گیرند. یا می گویند چرا ما در سوریه می جنگیم و یا بعد از فتح و پیروزی می گویند چرا ما می خواهیم از منافع تلاشمان بهره مند شویم! اینها همیشه همجهت دشمن موضع می گیرند.
البته اسم این ترفند ، یک جور فریب و نیرنگ در تجارت است برای جلب مشتری بیشتر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi