شناسه خبر : 65427
شنبه 31 فروردين 1398 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ماکویی به همرزمان شهیدش پیوست

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو گفت: 'حسن شفیع زاده ' جانباز 50 درصد ماکویی پس از 35 سال تحمل درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.

علی احمدزاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این یادگار دوران دفاع مقدس، در سال های 1363 و 1364 در شهرهای مهاباد و پیرانشهر به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود.
وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر شهید شفیع زاده، صبح پنجشنبه برگزار شد.
وی یادآوری کرد: از این جانباز شهید چهار فرزند (سه پسر و یک دختر) به یادگار مانده است.
فرماندار ماکو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت به خانواده این جانباز شهید و ملت ایران بیان کرد: امروز همه ما به شهدا، جانبازان و خانواده آنان مدیون هستیم و جانبازان ما یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.
حسن عباسی ادامه داد: همچنین امنیت و آسایش امروزی ما و توسعه کشورمان به خاطر رشادات این عزیزان بوده و باید خود را مدیون همیشگی این بزرگواران بدانیم.
به گزارش ایرنا، مردم ماکو 560 جانباز ، 174 شهید و 71 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند.
شهرستان ماکو با بیش از 97 هزار نفر جمعیت و یکی از شهرستان های شمالی استان آذربایجان غربی با ترکیه و جمهوری خود مختار نخجوان هم مرز است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi