شناسه خبر : 65701
چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرصلابت در مسیر انقلاب حرکت می‌کنند‌

سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز در مراسم سی و هشتمین سالگرد شهادت علی اکبر شیرودی، اظهار داشت: شهدا در زمان حیات‌شان و لحظاتی که باید امتحان پس می‌دادند، اقدام و عمل آن‌ها را به وضوح دیدیم و شهید علی اکبر شیرودی ازجمله این افراد است.

http://defapress.ir/files/fa/news/1398/2/11/704709_853.jpg

وی افزود: امسال که ۴۰ سالگی دوم انقلاب را آغاز کردیم، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران همچون گذشته پر صلابت در مسیری که امام راحل تعیین کردند، حرکت می‌کنند‌ و این در شرایطی است که هجمه دشمن نسبت به گذشته سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است و همه جامعه در یک فشار مضاعف اقتصادی قرار دارند.

سردار رحیمی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند امنیت ما را بر هم بزنند و وحدت جامعه را خدشه دار کنند؛ به همین جهت است که فشار‌های اقتصادی و ترویج بی بندوباری و سبک زندگی غربی را بیش از گذشته افزایش داده اند تا بلکه از این طریق، نظام و وحدت جامعه دچار تزلزل شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: امروز در جنگ سختی با دشمن قرار داریم؛ لذا همه برای مقابله با این جنگ سخت مسئول هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi