شناسه خبر : 66661
یکشنبه 12 خرداد 1398 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت زندگی شهدای جانباز از زبان همسران‌شان

مجموعه «اینک شوکران» به روایت عاشقانه زندگی شهدای جانباز از زبان همسران‌شان می‌پردازد.


مجموعه «اینک شوکران» به روایت عاشقانه زندگی شهدای جانباز از زبان همسران‌شان می‌پردازد.

 

 در این مجموعه  روایت‌هایی از زندگی شهیدان جانباز؛ منوچهر مدق به روایت فرشته ملکی، مصطفی طالبی به روایت مژگان کشاورزیان، ایوب بلندی به روایت شهلا غیاثوند، محمدعلی رنجبر به روایت مرضیه کازرونی، سعید جان‌بزرگی به روایت زهرا صبری و حسین شایسته‌فر به روایت راضیه بوباش را می‌خوانیم.

مریم برادران، مرجان فولادوند، زینب عزیز محمدی، زهره شریعتی، هاله عابدین و عالیه سادات حسینی نویسندگان مجموعه «اینک شوکران هستند که در نشر روایت فتح و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه منتشر شده‌اند.

در معرفی ناشر از مجموعه «اینک شوکران» آمده است: جنگ تمام شد و مرد به شهر برگشت. با تنی خسته و زخم‌های در آن، که آرام آرام خود را نشان می‌داد. زخم‌هایی که می‌خواست سال‌های سخت ماندن را کوتاه کند، اما زندگی در کار دیگری بود؛ لحظه لحظه‌اش او را به خود پیوند می‌زد و ماندن بهانه‌ای شده بود برای این‌که این پیوند ردی بر زمین بگذارد.

«اینک شوکران» نوشته‌هایی است درباره مردانی که زخم‌های سال‌های جنگ محملی شد برای نماندن‌شان.

همچنین کتاب گویای این مجموعه با  عنوان «کتاب رادیویی»  با روایت حامد جوادزاده و خوانش مژده لواسانی منتشر شده است.

در معرفی این کتاب صوتی می‌خوانیم: «کتاب رادیویی» فقط خواندن کتاب توسط یک صدای خوب یا متوسط نیست. «کتاب رادیویی»، جانِ کتاب است، عصاره کتاب. تقریبا تمام ذهنیت نگارنده آن در قالب یک برنامه رادیویی برای مخاطب روایت شده است. یعنی می‌توان گفت کسانی که کتاب رادیویی را می‌شنوند، بدون این‌که آن‌ را خوانده باشند، در جریان کلیت کتاب و فحوای اصلی‌اش قرار می‌گیرند، از تکنیک کتاب لذت می‌برند، فراز و فرودهایش را درک می‌کنند، با گره‌های داستانی درگیر می‌شوند و خلاصه انگار کتاب را می‌فهمند؛ با این تفاوت که آن را نخوانده‌اند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi