شناسه خبر : 67970
شنبه 15 تير 1398 , 10:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

علی مطهری:

نقض‌کنندگان حجاب کم‌شمار اما پر سروصدا


علی مطهری نماینده مجلس گفت: تعداد اندکی ممکن است حجاب را رعایت نکنند اما پر سروصدا هستند و دست و پا می‌زنند. باید دوربین‌هایی در شهر باشد تا بلافاصله اینها را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کنند!
وی درباره انتشار برخی کلیپ‌ها در حوزه حجاب و عفاف، اظهار داشت: ممکن است ده یا یازده مورد در کشور به صورت محدود این موارد وجود داشته باشد اما همان مقدار هم مناسب نیست.
به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: تعداد اینها در کشور خیلی ناچیز و کم است و به حساب نمی‌آید؛ اکثریت قریب به اتفاق مردم و خانم‌ها حجاب را پذیرفته‌اند و قبول دارند و تعداد بسیار اندکی هستند که ممکن است رعایت نکنند اما پر سروصدا هستند و دارند دست و پا می‌زنند.
مطهری اضافه کرد: مردم در مجموع در حوزه حجاب رعایت می‌کنند؛ البته وزارت کشور هم وظیفه خود را دارد.
وزارت کشور به هر حال باید با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در نظم و امنیت کشور برخورد قاطع داشته باشد و به وسیله دوربین‌هایی که وجود دارد اگر کسانی با خانم محجبه‌ای رفتار ناشایستی داشتند آنها را شناسایی کرده و مجازات کند.
این نماینده مجلس گفت: البته وظیفه اصلی با مردم است، مردم هم اگر با چنین پدیده‌ای مواجه شدند باید با آنها برخورد کنند یعنی خود مردم باید وارد میدان شوند و همین‌طور هم می‌شود.
مطهری افزود: اینگونه نیست که مردم بی‌تفاوت باشند قطعا مردم هم عکس‌العمل نشان خواهند داد، چرا که هیچ‌کس راضی به چنین کارهایی نیست حتی افرادی که ممکن است در رعایت حجاب سهل‌انگار باشند، با این حرکات موافق نیستند؛ لذا خود مردم هم موافق نیستند و حتما عکس‌العمل نشان می‌دهند و باید نشان دهند.
وی بر لزوم برخورد قاطع نیروهای انتظامی تاکید و گفت: نیروی انتظامی هم باید کار خود را انجام دهد؛ باید دوربین‌هایی در سطح شهر وجود داشته باشد تا بلافاصله اینها را پیدا، بازداشت و به سرعت مجازات کنند چرا که این به معنی ایجاد بی‌نظمی در شهر و کشور است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi