شناسه خبر : 109728
شنبه 25 فروردين 1403 , 10:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اطلاعیه پلیس درخصوص اجرای طرح جدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و بی‌حجابی از امروز

فاش نیوز - فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور درخصوص اجرای طرح جدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری پلیس؛ در این اطلاعیه آمده است: «شهروندان گرامی، هم‌میهنان محترم، فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع همگان می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، «طرح نور» با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از جمله «حجاب و عفاف»، از روز شنبه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه در همه معابر و اماکن عمومی، با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پرحرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته جامعه اسلامی است، رعایت نمایند. 
پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، براساس وظایف و ماموریت‌های محوله، با ناقضان قانون برخورد قانونی می‌نماید. از همین‌رو، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی و هنجارهای اجتماعی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.»

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi