شناسه خبر : 73037
پنجشنبه 15 اسفند 1398 , 16:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران کرمانشاه

مدیرکل بنیاد کرمانشاه از توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران استان کرمانشاه خبر داد.

 
تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه ایثارگران کرمانشاه

حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بنیاد کرمانشاه برحسب وظیفه ذاتی و اخلاقی خود و در همان ساعات اولیه شیوع این بیماری با فراخوان شورای معاونین و تشکیل ستاد پدافند غیرعامل تصمیمات و اقدامات خاصی را اتخاذ و به مرحله اجرا درآورد.

مدیر کل بنیاد کرمانشاه گفت: تشکیل نشست ستاد پدافند غیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و نیز جلساتی در خصوص بررسی و اتخاذ تدابیر مقتضی در سطح استان ازجمله اقدامات این ستاد بوده است.
حجت‌ الاسلام عسگری گفت: در همین راستا همه شهرستان‌ها مکلف شدند با حوزه‌های بهداشت و درمان و نیز فرمانداری‌های مربوطه رایزنی و هماهنگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

مسئول بنیاد استان ادامه داد: همچنین همکاران ما در ادارات بنیاد در شهرستان‌های تابعه موظف شدند با فعال‌سازی پزشکان پایش سلامت موارد مشکوک را سریعاً بررسی و مراتب را به‌صورت ویژه به مراکز بهداشت درمان گزارش تا اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
وی اختصاص پک بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی‌کننده و دستکش ویژه جانبازان 70 درصد و جانبازان شیمیایی حاد با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی و تحویل آن در درب منازل آنان و همچنین ضدعفونی کردن مراکز ورزشی، مؤسسه ایثار و محیط اداری را از دیگر اقدامات این بنیاد برشمرد.

حجت‌الاسلام عسگری همچنین اطلاع‌رسانی مستمر به عزیزان ایثارگر از طریق پیامک به‌منظور پیش‌گیری از ویروس کرونا و نیز تهیه دستکش و مواد ضدعفونی ویژه همکاران بنیاد و نیز تعطیلی مراسمات، سالن‌ها و مکان‌های ورزشی وابسته بنیاد را ازجمله دیگر اقدامات بنیاد کرمانشاه عنوان کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi