شناسه خبر : 73083
دوشنبه 19 اسفند 1398 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک پایگاه رسانه‌ای آمریکایی:

روحیه کادر درمانی ایران در مبارزه با کرونا ستودنی است


یک پایگاه رسانه‌ای آمریکایی تصریح کرد ایران از بحران‌های سخت بسیاری سربلند بیرون آمده و روحیه پزشکان و پرستاران ایرانی در مبارزه با بیماری کرونا ستودنی است.
المانیتور با اشاره به پیامدهای منفی کرونا، درباره فرصت‌های این موضوع برای ایران نوشت: بحران بهداشت فعلی، مانند هر مصیبت دیگری پتانسیل‌های جدیدی را نیز در اقتصاد به وجود خواهد آورد. به عنوان مثال، با توجه به شرایط موجود، تعدادی از جلسات، برنامه‌های آموزشی و حتی معاملات به صورت آنلاین انجام می‌شود پدیده‌ای که می‌تواند خود را تحکیم کرده و از تأثیر منفی برخی فرآیندهای آسیب‌زا مانند ترافیک آلاینده تهران بکاهد. همچنین رشد بی‌سابقه‌ای در تلاش‌های اجتماعی به ویژه فعالیت‌های بهداشتی و نیکوکاری مبتنی بر امور خیریه وجود دارد که می‌تواند تأثیر ماندگاری بر جامعه داشته باشد.
اپیدمی کرونا ویروس یک بحران در حال تحول در ایران است و برای برآورد تأثیر منفی کلی آن بسیار زود است. با این وجود، تاریخ ایران همواره با بحران‌هایی از جمله بلایای طبیعی، خیزش‌های سیاسی، فشارهای خارجی و همچنین بحران‌های بهداشت عمومی عجین بوده و جالب اینکه این کشور همواره سربلند بوده است.
ایرانی‌ها به دلیل امیدواری‌شان همیشه از موقعیت‌های نا امید کننده سربلند بیرون آمده‌اند. میدل‌ایست مانیتور نیز در گزارشی با اشاره به نشاط و جدیت نیروهای درمانی در ایران نوشت آنها با روحیه بالا به جنگ با ویروس کرونا رفته‌اند و در کنار مردم قرار دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi