شناسه خبر : 74573
یکشنبه 28 ارديبهشت 1399 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواست خدا انتخاب بهترین مردم برای رهبری آنهاست

ملاک برتری انسان ها چیست؟ خداوند انسان ها را بر اساس ایمانشان نسبت به یکدیگر برتری می دهد. نشانه های ایمان چه هستند؟ اطاعت از خداوند و انجام دستورات الهی که توسط پیامبران به انسان ها ابلاغ شده اند و ایمان به روز جزا.

فاش نیوز -  ملاک برتری انسان ها چیست؟ خداوند انسان ها را بر اساس ایمانشان نسبت به یکدیگر برتری می دهد. نشانه های ایمان چه هستند؟ اطاعت از خداوند و انجام دستورات الهی که توسط پیامبران به انسان ها ابلاغ شده اند و ایمان به روز جزا.

خواست خدا انتخاب برترین مردم برای رهبری آنهاست و اگر کسی تقوی، شجاعت و درایت بیشتری از کسی که کمتر دارای این صفات است را دارا بود، قطعا به رهبری مردم لایق تر است.

احترام هر انسانی در بین مردم بستگی به هویت آن فرد دارد و هویت ما به دو چیز است مذهب و ملیت. ریشه تعصب در جهل است و ریشه دانش در بصیرت و اولین شرط رسیدن به بصیرت برای یک ملت، خودباوری و خود آگاهی است.

مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها خصوصیت خدایی بودن و الهی بودن این انقلاب است؛ چون امام خمینی (رضوان الله تعالی) با نگاهی الهی در این راه قدم برداشتند و سختی های زیادی را متحمل شدند.

انقلاب اسلامی شاهکار بزرگ تاریخ بشر است که با عشق و ایمان بوجود آمده است؛ انقلابی که جلوه گاه کرامت مردم ایران و بلندی مقام جمهوری اسلامی ایران است و در برازندگی اش همین بس که پایبند به اصول خود است و با این همه بیداد علیه آن، هنوز سلاحش در غلاف است و صلح را مقدم بر جنگ می داند.

خداوندا از تو می خواهیم که انقلاب اسلامی نشانه ای از قدرت تو بر روی زمین باشد. خداوندا بزرگی و عظمت از آن تواست و سپاس تو را که مردانی بزرگ به رهبری ما گمارده ای. پروردگارا به مردم ایران قدرتی عطا کن تا انقلاب اسلامی را در زمین محکم کنند و آنانی را که به عهد خود به انقلاب وفادار مانده اند عزت ببخش که تویی قادر متعال و توانا به هر چیزی. 

ای آقای ما، آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (روحی فدا)، ای پیشوای دین، ای پرتو درخشان انوار ائمه اطهار، ای زبان گویای شریعت، پروردگار نیابت امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به شما اختصاص داده و از میان طایفه شیعه شما را به رهبری ما برگزیده و حفظ حقوق ملت را به شما واگذار کرده است. مردم ایران و ملت های مسلمان منطقه، کوچک و بزرگ، شهری و روستایی، دارا و ندار، به این عظمت اقرار نموده و در برابر این بزرگی، آن مقام عالی را تکریم می کنند.

داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi