شناسه خبر : 74863
یکشنبه 28 ارديبهشت 1399 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور رئیس بنیاد شهید؛

آیین اختتامیه جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار به صورت مجازی برگزارشد

آیین چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در مجتمع فرهنگی عرفان به صورت مجازی برگزار و از ۷۱ برگزیده نخبه آموزشی تحصیلی شاهد و ایثارگر...

فاش نیوز - آیین چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در مجتمع فرهنگی عرفان به صورت مجازی برگزار و از  71 برگزیده نخبه آموزشی تحصیلی شاهد و ایثارگر سال 97-98 تجلیل به عمل آمد.

این جشنواره با حضور 5 دستگاه،  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم تحقیقات و فن آوری، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و همچنین بنیادشهید و امورایثارگران برگزارشد.

حجت اسلام محمدعلی شهیدی محلاتی در سخنان کوتاه خود درخصوص جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: وظیفه بنیادشهید و امور ایثارگران است که نسبت به ایثارگران که از ابتدای انقلاب تا به امروز هستی خود را برای نظام و انقلاب گذاشته اند تجلیل شود و امروز  وظیفه ما قدردانی از فرزندان آنان است..

بخش بعدی برنامه، بیانیه هییت داوران بود که توسط محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیادشهید و امور ایثارگران قرائت و سپس پیام های تصویری دکترنمکی، وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری، محمدمهدی تهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  و حجت الاسلام اعرافی، مدیرحوزه های علمیه کشور به نظر حاضرین رسید.

پایان بخش این برنامه نیز معرفی مجازی 71 نخبه شاهد و ایثارگر بود که از آنان تجلیل به عمل آمد و قرار شد جوایز آنان ارسال شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi