شناسه خبر : 75039
شنبه 03 خرداد 1399 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره آهنگران از آخرین دیدار با حاج قاسم

حاج صادق آهنگران با اشاره به اینکه سال‌ها به فرموده حاج قاسم سلیمانی شب‌های قدر و برای مدافعان حرم در سوریه مراسم احیا برگزار می‌کردم اظهار داشت: شب بیست یکم یا بیست و سوم ماه مبارک رمضان بود و من در جمع مدافعان حرم در حال برگزاری مراسم احیای شب قدر بودم.

وی با بیان اینکه در حین اجرای برنامه به من خبر دادند که حاج قاسم سلیمانی هم آمدند افزود: گمان کردم که حاج قاسم در میان جمعیت است و زمانی که مراسم تمام شد و به سمت اتاقی که در بالای حرم حضرت رقیه (س) برای مهمانان بود برای استراحت می‌رفتم که به من گفتند حاج قاسم با من کار دارند.

این مداح اهل‌بیت(ع) و یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه حاج قاسم در یکی از اتاق‌های حرم نشسته بودند و در مراسم احیا حضور نداشتند گفت: ایشان به من گفتند امکان دارد یک دعای قرآن بر سر را برای من بخوانید.

وی با بیان اینکه من با اشتیاق پذیرفتم و به همراه حاج قاسم از اتاق بیرون آمدیم گفت: همه رفته بودند و کسی در حرم حضرت رقیه (س) نبود و ما کنار ضریح حضرت نشستیم.

حاج صادق آهنگران اشاره به اینکه حاج قاسم کنار ضریح سه ساله امام حسین(ع) رو به قبله نشستند و پیشانی بر ضریح گذاشتند ادامه داد: من در نزدیک حاج قاسم نشستم زیارت عاشورا و بعد از آن قرآن بر سر را خواندم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم آن شب بسیار دگرگون شده بودند و بسیار گریه کرده و ناله می‌کردند افزود: در مراسم آن شب حاج قاسم به اندازه‌ای گریه کردند و متحول شده بودند که من چند بار شک کردم که ادامه بدهم یا نه.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه در آن شب احساس کردم که حاج قاسم در حال و هوای دیگری هستند و تنها نوایی از من را می‌شنوند گفت: به نظرم این آخرین دیدار ما بود و من پس از آن سردار را ندیدم.

وی با بیان اینکه هشت سال دوران دفاع مقدس مراسم داشتم و سال‌ها در مراسم مختلف حضور داشتم افزود: هیچ کدام از این مراسم به اندازه آن شب قدری که من و حاج قاسم تنها در کنار حرم حضرت رقیه (س) عزاداری کردیم به من مزه نداد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi