شناسه خبر : 75430
چهارشنبه 21 خرداد 1399 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین قدم اجلاسیه شهدای قم،حل مشکلات خانواده شهداست

 

اولین قدم اجلاسیه شهدای قم، بازکردن گره مشکلات از خانواده شهداست نشست هماهنگی کنگره سراسری شهدای استان قم با حضور امیر «فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، «حاجی زاده» رئیس ستاد کنگره سراسری شهدای استان قم و جمعی از دست‌اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدای نیروهای چهارگانه آجا در استان قم در سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش برگزار و طی آن، کار‌های انجام شده و در دست اقدام مورد بحث و بررسی واقع شد.

امیر فولادی در این نشست بیان داشت: از ابتدای حرکت به سوی برگزاری کنگره ملی شهدای قم، ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در این استان با برگزاری جلسات متعدد با ستاد کنگره و همچنین مسئولین استانی کار‌های خود را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون نحوه برگزاری این برنامه‌های معنوی و خروجی آن، آغاز کرد.

وی افزود: با ایجاد دبیرخانه اجلاسیه شهدای آجا در استان قم، تهیه زندگی نامه و آثار شهدا، تهیه آثار نوشتاری، دیجیتال و فیلم‌های مستند در کنار دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا در حال انجام است. در دیدار‌ها با خانواده معظم شهدا سعی شده تا مسئولین استانی که به گونه‌ای می‌توانند گره‌ای از مشکلات این سنگ‌های صبور بردارند حضور داشته و نسبت به حل آنان اقدام کنند. تولید آثار فاخر و متناسب با ذائقه جامعه، ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده معظم شهدا، آشنایی با سیره شهیدان و ... از جمله اهدافی است که به آن دست پیدا خواهیم کرد.

حاجی زاده رئیس کنگره ملی شهدای قم نیز دراین نشست بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز‌های اول آغاز به کار ستاد کنگره با حضور خود در استان قم، هماهنگی با دبیرخانه‌های مختلف کار را شروع کرده و بحمدالله مسیر خوبی را طی می‌کند. ما منتظر هستیم تا شرایط لازم جهت برگزاری کنگره فراهم شده تا زمان دقیق آن مشخص شود، اما تمامی دست‌اندرکاران و دلسوزان راه شهدا در تمامی نیرو‌های مسلح و ادارات استان، کار را به پیش می‌برند. بستر‌های فضای مجازی فراهم شده و امکانات استان برای رسیدن به جایگاه مطلوب در کنگره ملی شهدای قم بسیج شده و آماده همکاری است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi