شناسه خبر : 76150
شنبه 14 تير 1399 , 15:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران، خار چشم گردن کلفتان ابرقدرت!

محسن - بزرگ ترین مشکل آمریکا و اروپا در جهان فقط جمهوری اسلامی ایران است. اگر آمریکا و اروپا از روسیه و چین و کره شمالی و غیره به عنوان رقیب و دشمن یا خطر بالقوه یاد می کند اما به این نتیجه رسیدند که آنها دشمنان و رقبای بی آزاری هستند لیکن جمهوری اسلامی خطری جدی و غیر قابل قبول است هیچ کشوری دارای چنین خطر بزرگی برای غرب نیست.

 طی سال های گذشته تنها امید آمریکا و اروپا به غرب زده های فریب خورده داخل ایران بود تا به وسیله آنها بتواند نیروی الهی نظام اسلامی را از کار بیندازند یا سرعت حرکت انقلاب اسلامی را کم کنند لیکن اکنون که کلیه ارگان های دولتی و شوراها و مجلس و نفوذی های قوه قضاییه نیز شناسایی و در حال اخراج از نظام اسلامی توسط مردم هوشیار هستند اینک آمریکا و اروپا در باتلاق خاورمیانه تا گردن فرو رفته و هر لحظه احتمال نابودی کامل و مرگ ابر قدرتی در خاور را احساس کرده است و فقط یک راه برایشان باقیمانده که جمهوری اسلامی قادر به صدور سلاح های پیشرفته و استراتژیک به کشورهای اسلامی نشود.

  در غیر اینصورت گوری بزرگ برای تمام سیاست ها و نقشه های آمریکا و اروپا در منطقه آماده شده تا برای همیشه ابر قدرت های شیطان صفت در آن گور بزرگ دفن شوند و به تدریج اقتصاد و کلیه هیمنه پوشالی را از دست بدهند و تبدیل به کشوری به همان کوچکی به اندازه یک استان جمهوری اسلامی شوند.
عاقبت زمستان رفت و رو سیاهی به ذغال ماند تا ملت ها بدانند اتحاد و یگانگی حول محور ولایت تنها قدرت برتر جهان است که هیچ یک از ابر قدرت ها قادر به مقابله با آن نخواهند بود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi