شناسه خبر : 77724
یکشنبه 30 شهريور 1399 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت هفته دفاع مقدس:

جنگ نرم حربه جدید نظام سلطه برعلیه ملت ایران است

بی شک رمز پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله ایمان، اطاعت از رهبری حکیم و از جان گذشتگی در راه ارزشهای اسلامی و معنوی بوده است و بی شک در هردوره ای این رمز راه گشای پیروزیهای گسترده خواهد بود.

فاش نیوز - در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس که یادآور خماسه ایثار، شجاعت، شهامت و شهادت بهترین جوانان ایران اسلامی است، انجمن جانبازان نخاعی با صدور بیانیه ای ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را جبهه ای جدید از رویارویی نظام سلطه دانسته و جوانان و دانشجویان را افسران جوان این جبهه دانسته است.

به گزارش روابط عمومی لانجمن جانبازان نخاعی، متن لاین بیانیه به این شرح است:پ

بسم الله الرحمن الرحیم

جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی هاست. رزمندگان ما در دنیای پاکِ اعتقاد و در جهان ایمان تنفس می‏ کنند و مسلمین جهان هم که می‏ دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه‏ های خود را بر همه کاخ‏ نشینان وارد می‏ کنند.
امام خمینی(ره)
گرچه شهریور ۱۳۵۹ آغاز تهاجم همه جانبه و سنگین دشمن بعثی بود که اشغال سریع بخش‌هایی از خاک مقدس ایران اسلامی را درپی داشت لکن دشمن در مخیله خود هم نمی دید که اکنون انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را جشن بگیرد.
هفته دفاع مقدس فرصتی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری قدرت های سلطه گر را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر بر تمام جهانیان اثبات کرد.
اکنون دشمنان ایران می دانند که روزگاری که کمترین آمادگی را داشتیم یک تنه در برابر همه آنها ایستادیم و چون بر صراط حق بودیم دست یاری خدای متعال همواره با ما بود.
روایت هنرمندانه دفاع مقدس و تبیین هوشمندانه و واقع بینانه و واقع گرایانه جنگ تحمیلی از چرایی تا فرجام و پیامد‌های آن در سطح یک نیاز راهبردی جامعه مقوله‌ای است که می‌تواند دفاع علوی و عاشورایی را در مکتب دفاعی انقلاب و ملت ایران تحکیم و تعمیق بخشیده و سپر مستحکمی برابر بحران‌ها و خطرات احتمالی ناشی از تهدیدات متصورآینده برای کشور ایجاد نماید.
ثمره خون های پاک هزاران شهید دفاع مقدس و جانبازی و ایثار ایثارگران موجب شد که تا امروز هیچ قدرتی در فکر تهاجم به سرزمین خون و شهادت نباشد، چراکه امروز آن رشادت ها و دلاوری ها در کنار آمادگی نظامی برای دفاع از اسلام و ایران و قدرت بلامنازع منطقه ای در محوریت مقاومت، دشمنان را از فکر تهاجم بازداشته است.  
بی شک رمز پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله ایمان، اطاعت از رهبری حکیم و از جان گذشتگی در راه ارزش های اسلامی و معنوی بوده است و بی شک در هردوره ای این رمز راه گشای پیروزی های گسترده خواهد بود.
تجربه دفاع مقدس هشت ساله به دشمنان نشان داد که شکست نظامی و قلدر مابانه امری غیر ممکن است، لذا استکبار جهانی برای شکست و تسلیم ملت بزرگ ایران به جنگ نرم متوسل شده است، لذا مقام معظم رهبری حضرت آیه الله العظمی خامنه ای می فرمایند:
مقابله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران عملاً در استمرار جنگ روانی با نظام و ملت ایران، معنا پیدا می کند.
و نیز توصیه می فرمایند:  در این جنگ نرم، شما جوانهای دانشجو ، افسران جوان این جبهه اید.
 و این نکته ای اساسی است که ملت شریف ایران باید اهتمام کامل به آن داشته باشد.
انجمن جانبازان نخاعی
شهریور 99

اینستاگرام
سلام بزرگترین دست آورد دفاع مقدس ایمان رزمندگان و اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت است اما طی چند سال گذشته عملکرد حکومت صددرصد بر خلاف آرمانهای دفاع مقدس پیشرفته و منفی شده است لذا ایثارگران بشدت ناراضی و شاکی هستند. یک جانباز نخاعی 70 درصد خانه و ماشین را بطور کامل قسطی خریده یعنی در امور مادی و تسهیلات زندگی هیچگونه تفاوتی با یک فرد بی ایمان و فاقد اعتقاد به فرهنگ ایثار و شهادت ندارد که این انحراف و شکاف بزرگ تاثیر بسزایی در امور فرهنگی و اجتماعی ایثارگران داشته و بشدت تضعیف گردیده است.
مذاکره و توافق با اسراییل را به شدت محکوم و نفی کردیم اما مذاکره و توافق با شیطان بزرگ با کمال خونسردی در انظار مسلمانان و آزادگان جهان انجام شد و همان نتیجه خفت آور و خیانت آمیز که برای امارات و بحرین پیش بینی میشود در توافق برجام بطور مستقیم به ملت ایران تحمیل شده است.
رطب خورده به کسی نمیگوید رطب نخور فلذا هنگامی که مسئولان با شیطان بزرگ توافق و قرارداد بستند چطور میتوانند کشورهای دیگر را برای عادی سازی روابط با اسراییل نهی و محکوم کنند؟ قضیه یک بام و هزار هوا در کشور ایران و به مردم شیعه تحمیل نخواهد شد بنابراین حاکمیت اسلامی آنچه برای دیگران نمی پسندد برای خودش بمراتب عمیق تر و علنی تر پسندیده است. یک سوزن به خودش بزند و یک جوالدوز به دیگران بزنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi