شناسه خبر : 78045
شنبه 12 مهر 1399 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موسسه فرهنگی بدون پشتیبان!

محمد - ما یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز ارشاد هستیم. همگی اعضا هم فرزند شهید و جانباز هستند. متاسفانه نه بنیاد شهید و نه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران علیرغم علم بر این موضوع حتی 1 ریال هم برای تولیدات این موسسه که اکثریت آن بر موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است کمک نکرده اند.

همه اعضا از جیبشان هزینه کرده اند. اخیرا" هم اداره ارشاد استان تهران بعد از 10 سال قرار بود به موسساتی که تولید فیلم داشته اند تا مبلغ 10 میلیون تومان کمک کند. که آن هم با تغییر ناگهانی معاون هنری معلق ماند. در ایام کرونا هم این اداره 1 ریال کمک نکرد و موسسات فرهنگی در وضعیت بسیار بدی می باشند.

ضمن اینکه ادارات مالیات هم علیرغم معافیت قانونی موسسات فرهنگی و ایثارگر بودن همه اعضا نه تنها مالیات صادر نمی کند بلکه بیشتر از واحدهای صنفی تجاری مجاور هم مالیات صادر کرده است و به اعتراضات هم توجهی ندارد.

این است وضعیت نابسامان موسسات فرهنگی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi