شناسه خبر : 78325
دوشنبه 28 مهر 1399 , 11:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۴ بار خودکشی در انتخابات برای یک پست تشریفاتی؟!

عضو حزب منحله مشارکت گفت روحانی حتی نتوانست آبدارچی خوبی باشد.
جلال جلالی‌زاده درباره عملکرد دولت روحانی به «انتخاب» گفته است: یک زمانی آقای خاتمی رئیس‌جمهوری سابق گفت که ریاست جمهوری نقش تدارکات‌چی را در کشور ایفا می‌کند ولی ما امروز شاهد آن هستیم که آقای روحانی حتی نتوانستند یک آبدارچی خوبی باشند و در انجام این نقش خودشان هم خوب نبودند. البته همان وقتی که چهره‌هایی چون آقای نوبخت و آقای واعظی امور دولت را در دست گرفتند، ما باید انتظار چنین اتفاقاتی را می‌داشتیم.
عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم با انتقاد از عدم مشورت مسئولان دولتی با کارشناسان و نحوه تصمیم‌گیری آنان در مواجهه با مشکلات کشور، تصریح کرد: اینکه مسئولان دولتی خودشان را بی‌نیاز از مشورت و هم‌اندیشی با کارشناسان و صاحب‌نظران می‌دانند و یا برخی مقامات دولتی حتی حاضر نیستند وقتی را برای دیدار با وزرا صرف کنند، معلوم است که شرایط کشور بهتر از چیزی که امروز شاهد هستیم، نشود.
وی افزود: مردم توقع دیگری از دولت داشتند و امروز از دولت و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که نسبت به این مشکلات پاسخگو باشند. مجلس هم باید به نمایندگی از مردم، مشکلات کشور را از دولت مطالبه کند، چرا که فردا هم مجلس باید در قبال عملکرد خودش به مردم پاسخ بدهد.
جلالی‌زاده گفت: امروز بسیاری از مردم با مشکلات شدید معیشتی و اقتصادی مواجه هستند، فاصله طبقاتی بین مردم بسیار زیاد شده است. یک طبقه خاص در جامعه ویلاها و ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت دارند و در مقابل بخشی از مردم از داخل سطل‌های زباله شهری امرار معاش می‌کنند.
وی گفت: آقای روحانی اگر می‌گویید که دولت دست بسته است و نمی‌توانید مشکلات را حل کنید، همین حالا استعفا بدهید. اگر هم امکان حل مشکلات را دارید، پس چاره‌ای پیدا کنید. البته من مسئولی را سراغ ندارم که بخواهد به دلیل ناتوانی در حل مشکلات استعفا بدهد و شاید طعم شیرین میز قدرت چنین اجازه‌ای را به او نمی‌دهد.
سخنان این عضو حزب اتحاد ملت در حالی است که نه خاتمی بلکه اصلاح‌طلبان در سال‌های پایانی دولت خاتمی برای فرار از پاسخگویی موعی شدند رئیس‌جمهور اختیاری ندارد و تدارکاتچی است. آنها با این وجود در تمام انتخابات‌های ریاست‌جمهوری بعدی در سال‌های 84 و 88 و 92 و 96 در حد خودکشی حضور داشتند و معلوم نیست که اگر واقعاً رئیس‌جمهور را تدارکاتچی و بی‌اختیار می‌دانند، چرا این همه در هر انتخاباتی عرق می‌ریزند؛ چنان که از یک سال مانده به انتخابات 1400، سرگرم نامزدبازی هستند.
آبدارچی خواندن آقای روحانی از سوی عضو حزب منحله مشارکت در حالی است که رضا خاتمی دبیر کل سابق همین حزب، در آستانه انتخابات 96 تصریح کرده بود ما اصلاح‌طلبان تضمین وعده‌های روحانی هستیم. این طیف در عین حال بارها از روحانی به عنوان نامزد اجاره‌ای یاد کرده‌اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi