شناسه خبر : 78627
پنجشنبه 15 آبان 1399 , 16:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدا در جزیره هرمز

مدیر آموزش و پرورش هرمز گفت: آیین غبارروبی مزار شهدای جزیره هرمز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به همت حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت سیدالشهدای(ع) جزیره هرمز برگزار شد.

برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدا در جزیره هرمز

هادی سلامتی ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی بیان کرد: اهانت نشریه فرانسوی و رئیس جمهور این کشور به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) نشان دهنده خصلت خبیث این کشور و دشمنی با دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش هرمز با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: هفتم لغایت ۱۳ آبان ماه هفته بسیج دانش‌آموزی نام ‌گذاری شده و هرسال در این ایام برنامه های متنوعی برگزار می شود.
 
وی بیان کرد: بسیج مجموعه ای از بصیرترین جوانان، نوجوانان و دانش آموزان می باشند که به عنوان طلایه داران لشکر علمی، فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی در تمام عرصه ها و در علوم مختلف گام های بسیار موثری در راستای اعتلای نظام اسلامی بر می دارند.

 

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های
امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

 

 جزیره هرمز 38 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده که 10 تن از این شهدا دانش آموز میباشند.

منبع: رضوی
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi