شناسه خبر : 81974
سه شنبه 24 فروردين 1400 , 10:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازتاب فعالیت‌های گسترده بنیاد شهیددر رسانه ملی

«اوحدی» در دومین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۰ از توجه رسانه ملی به بنیاد شهید قدردانی کرد.

 

بازتاب فعالیت‌های گسترده بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسانه ملیتاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (دوشنبه) در دومین جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند است، اظهار داشت: وقتی میزبان بخواهد از میهمان خود به بهترین شکل پذیرایی کند تمام امکانات را برای او فراهم می‌کند و خداوند نیز در این ماه برای بندگان خود چنین کاری را انجام می‌دهد.

وی افزود: نزول قرآن در ماه رمضان انجام شده و شب‌های پر خیر و برکت قدر نیز در این ماه قرار دارند و این‌ها بهترین و بزرگترین لطفی است که خداوند در حق بندگان خود انجام داده است و امیدواریم به برکت این ماه جزو بندگان خداوند قرار گیریم.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه شهدا عزیزترین میهمان‌ها در نزد خداوند هستند، گفت: این سعادت نصیب ما شده است که در نهادی مشغول خدمت باشیم که در جوار این عزیزترین میهمان‌های خدا و خانواده‌های معظم آنان قرار گیریم و ان‌شاءالله از فرصت خدمتگزاری به عزیزترین میهمان‌های خداوند به خوبی استفاده کنیم و جزو بندگان خوب خداوند قرار گیریم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال گذشته گفت: طبق گزارشی که جناب علی عسگری رییس محترم سازمان صدا و سیما ارائه دادند بنیاد شهید و امور ایثارگران در اسفند گذشته پس از دکتر روحانی رییس جمهوری محترم کشورمان بیشترین میزان تولید خبر را در صدا و سیما داشته است که این موضوع با تلاش‌های معاونت فرهنگی و آموزشی و اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران میسّر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و تبریک فرا رسیدن این ماه گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای طی کردن سیر تکاملی انسان‌هاست و امیدواریم بتوانیم نهایت استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

وی افزود: وقتی انسان‌ها به قرب و جوار الهی نائل شوند به خصوصیاتی دست پیدا می‌کنند که نسبت به مسائل اجتماعی حساس‌تر می‌شوند. وقتی انسان‌ها از خداوند اطاعت کنند و از فساد بر روی زمین پرهیز کنند همراه خداوند می‌شوند. ماه مبارک رمضان برای رسیدن به چنین درجاتی بهترین امکان و فرصت است و امیدواریم همه ما بتوانیم بهترین بهره را از این ماه ببریم.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه برنامه‌های اجرایی اداره کل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های اجرایی دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در سال ۱۴۰۰ از سوی مدیران کل این حوزه‌ها ارائه شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi