شناسه خبر : 83512
دوشنبه 31 خرداد 1400 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتخابات سیزدهم، تداوم پیروزی های دفاع مقدس

با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی منتخب ملت یک بار دیگر امتداد پیروزی های دفاع مقدس برای مردم شریف و فهیم و غیرتمند ایران اسلامی تداعی شد.

فاش نیوز- با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی منتخب ملت، یک بار دیگر امتداد پیروزی های دفاع مقدس برای مردم شریف و فهیم و غیرتمند ایران اسلامی تداعی شد.

حضور باشکوه مردم در پای صندوق های انتخابات با وجود کرونا، سختی های معیشت، بی کفایتی مسئولان دولت، بار دیگر تداعی روزهای حماسه و خون و جنون در دشت شلمچه و هورالعظیم و فکــه بود.

 چرا که حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله انتخابات، نشان دهنده همت مردمان سختکوش این سرزمین است. مردمانی فهیم و باغیرت که همیشه در بزنگاه های تاریخی و در آخرین لحظات حماسه ای جاویدان را آفریدند و چشم دشمنان را کور و چشم دوستان را روشن کردند.

 لبخند رهبری، شادی ارواح طیبه شهدا و آرمان های امام راحل خطوط قرمزی است که برای هر انقلابی پیامی دارد. امروز در حساس ترین موقعیت زمانی و با وجود دولت روحانی، همه جهان به خصوص دشمنان ایران اسلامی چشمشان به انتخابات بود تا مردم شرکت نکنند.

 دشمنان ملت چقدر هزینه های سنگینی پرداختند تا بلکه سوژه ای برای براندازی نظام داشته باشند، اما مردم فهیم ایران دوباره حماسه آفریده و دوباره دوران روزهای دفاع مقدس تداعی شد. مردی از جنس ابراهیم‌، هادی، ابراهیم همت و محمدعلی رجایی پای در عرصه نهاد و باید منتظر شکوفایی ارزش های فراموش شده انقلاب به خصوص در ۸ سال گذشته باشیم.

 امروز پیر و جوان، کوچک و بزرگ رای دهنده و رای ندهنده همه چشمشان به دست این سید بزرگوار است تا کاری کارستان انجام دهد و قلب همه مردم را شاد کند. امام و شهدا را در یک رضایت کامل از خود نگه دارد. تا فردای قیامت در مقابل این شهیدان و امام شهیدان هم این گونه که تاکنون بوده، سربلند باشد. او خادم الرضا، رزمنده دفاع مقدس است و در میان شهدا زندگی کرده است.

 خود بارها گفته است که من زجر را ندیده ام بلکه چشیده ام، من با یتیمی بزرگ شده‌ام. خود بارها گفته است من درد را با جسمم کشیده ام و از رسانه ها ندیده‌ام.

 این ها پیام های سید ابراهیم رئیسی در طول چند سال گذشته بوده است. همین شعارها همراه با صداقت کاری او، مردم فهیم و با غیرت ایران اسلامی را مصمم کرد تا یک بار دیگر همه توان خود را در بکار گیرند تا بلکه لبخندی بر لبان مبارک رهبر فرزانه بنشاند.

 اما پس از این پیروزی تکلیف چیست؟ امروز ما باید همانند روزهای دفاع مقدس در صحنه باشیم و واقف بر امور در این صحنه باشیم. امروز باید شعار امام راحل را که فرمود همگی مسئولید، یک بار دیگر سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 تا بلکه حامی خوبی برای رهبری و سید ابراهیم رئیسی باشیم. امروز نباید نامحرمان و نااهلان که در هشت سال گذشته فشار بر گرده مردم آوردند و خواهران و مادران ما را در صفوف طولانی در وضعیت بد بیماری کرونا قرار دادند، همچون گذشته بر امور کشور حاکم باشند.

 ما باید حماسی عمل کنیم و امروز تکلیف، بر دوش همه ما سنگینی می کند. ابراهیم رئیسی به تنهایی نمی‌تواند همه تخریب‌های چندین ساله اصلاح‌طلبان را برطرف کند.

 سید خراسانی امروز بسیجیانی می خواهد که همپای بسیجیان گردان های کمیل، حنظله، امام سجاد، حضرت امیر باشند. امروز روز ادای تکلیف است، امروز باید با تمام توان در صحنه و از ارزش‌ها پاسداری نمود. امروز باید بر خودمان ببالیم که یک بار دیگر مردمان سرزمینمان چشم دشمنان را کور کردند.

ملت ایران باید از این پیروزی بر خود ببالد؛ چرا که یک بار دیگر معادلات جهانی را برهم زده است؛ همچنان که همه دشمنان و رسانه‌های غربی اذعان می‌کنند که صندوق های رای، معادلات جهانی را برهم زده است.

ما از آمریکا، از کانادا، از انگلیس و از هزاران نقطه دیگر انقلابیونی داشتیم که در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه تاریخی آفریدند. مگر نمی بینند مردمان ما مردمان فهیم و باغیرتی هستند؟ حتی اگر  بنا بر دلایلی ترک وطن کرده‌اند اما ارزش های خود را ترک نمی کنند.

دیدیم که آن خانم بدون حجاب در کالیفرنیا، کانادا و انگلستان گفت من گلایه دارم اما می‌آییم. این برای ما یک حجت، ارزش و سربلندی است. ما باید تمام سعی و کوشش خود را برای خنثی کردن توطئه های دشمن قدار بکار گیریم و برای این کار گوشمان به حنجره حضرت‌عشق، رهبر فرزانه باشد.

در شرایط کنونی باید پای به پای سید ابراهیم رئیسی در همه امور باشیم و خطوط قرمز انقلاب را رعایت کنیم. جایگاه های خویش را بشناسیم اما در اصول، شعار امام راحل که فرمود همه مسئولیم را سرلوحه امورقرارداده و با اراده وارد صحنه شویم.

ما امیدمان این است که یک بار دیگر انقلابمان در حساس ترین شرایط که دشمنان انتظار براندازی آن را داشتند، پیروز میدان نبرد شد. یک بار دیگر توانستیم به همه دنیا بفهمانیم که برای هزینه هایی که با خون مقدس شهدایمان داده ایم، ارزش قائل هستیم.

 ما هنوز بر مبنای شعار لبیک یا خمینی و لبیک یا سید علی استوار ایستاده ایم و می دانیم ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. این پیروزی بزرگ را ابتدا به شهدا و امامشان تبریک و در انتها به حضرت عشق امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران اسلامی شادباش می گوییم. یقینا در بهار قرن جدید اتقاقات خوشایندی برای مردمان سرزمینمان رقم خواهدخورد.

والســــلام من اتبع الهدی

رضـــــــــاامیریان فارســانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi