شناسه خبر : 83797
شنبه 12 تير 1400 , 08:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انعقادتفاهم‌نامه بنیادشهیدبا موسسات آموزشی

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسات علمی آموزشی جهت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و داوطلبان شاهد و ایثارگر و همچنین فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
 
انعقاد تفاهم‌نامه ادار‌ه‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسات آموزشی بخش خصوصی
 محمدعلی فقیه گفت: در راستای خدمات‌رسانی آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و داوطلبان شاهد و ایثارگر و فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل آموزش بنیاد اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی‌ با دو موسسه علمی آموزشی «قلم‌چی» و «رزمندگان اسلام» در سال تحصیلی 1401 - 1400 کرده است.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در این تفاهم‌نامه‌ها تمام دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر؛ شامل فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و جانبازان و آزادگان از پایه اول ابتدایی تا پایان دبیرستان می‌توانند از تخفیف ویژه و خدمات این مؤسسات آموزشی، از جمله شرکت در آزمون‌های آزمایشی، کلاس تقویتی، کلاس آمادگی تیزهوشان و خرید کتاب‌های کمک آموزشی برخوردار شوند.
وی در ادامه افزود: تعدادی از دانش‌آموزان ممتاز و معدل بالای طرح شاهد شامل فرزندان شهدا، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان نیز به‌صورت رایگان از خدمات این طرح برخوردار خواهند شد.
مدیرکل آموزش بنیاد در پایان گفت: لازم به ذکر است منسوبین شاهد و ایثارگر، فرزندان جانبازان ۲۴ درصد و پایین‌تر و همچنین فرزندان و کارکنان طرح شاهد و پرسنل شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi