شناسه خبر : 83875
سه شنبه 15 تير 1400 , 09:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیش

تفاهم‌نامه همکاری بین گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای کیش با حضور مدیرکل امور هنری و مدیر گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر مرکز صدا و سیمای کیش و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به امضا رسید.
 
پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیش
تفاهم‌نامه همکاری بین گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای کیش با حضور سیدمرتضی حسینی مدیرکل امور هنری و مدیر گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران، داود سیروس مدیر مرکز صدا و سیمای کیش و عطالله ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان به امضا رسید.
افزایش پخش آثار گروه تلویزیونی شاهد از مرکز صدا و سیمای کیش، تولید مشترک در راستای ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، شهدای سلامت، شهدای امنیت پرواز، ثبت خاطرات والدین شهدای بومی کیش و پخش آن در قالب آیتم‌های کوتاه، پخش فیلم‌های کوتاه ایثار اجتماعی و تیزرهای جشنواره و کنگره از مرکز صدا و سیمای کیش و تولید و پخش مستند از ایثارگران کارآفرین و نخبه از جمله موضوعات این تفاهم‌نامه است.
پیشنهاد برگزاری نخستین یادواره شهدای کیش و تجلیل از ایثارگران و پیشنهاد چاپ کتاب و مجله برای شهدا و ایثارگران از جمله موارد مطرح شده در نشست مشترک مدیر گروه تلویزیونی شاهد و مدیر مرکز صدا و سیمای کیش بود.
در این نشست تعدادی از فیلم‌های کوتاه ایثار اجتماعی، سرود و نماهنگ، سمفونی‌های مقاومت، ایثار، پیروزی و فلسطین و همچنین فیلم‌های مستند از نخبگان شاهد و ایثارگر برای پخش در اختیار مرکز صدا و سیمای کیش قرار گرفت.
لازم به ذکر است حدود 300 نفر از خانواده‌‌های محترم شهدا و ایثارگران به شکل بومی و میهمان در جزیره کیش ساکن هستند.
تعامل با صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت ضروری است
سیدمرتضی حسینی در نشست با عبدالرضا یوسفی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، گفت: این استان در زمینه سرود، موسیقی و تئاتر خیابانی قوی بوده و تاکنون رتبه‌های کشوری نیز در حوزه ایثار و شهادت کسب کرده است و لازم است به آن توجه ویژه‌ای شود.
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ظرفیت و استعدادهای خوب هرمزگان در زمینه هنر و دفاع مقدس، گفت: ضرورت دارد معاونت فرهنگی بنیاد، در راستای تولید و پخش برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری حوزه ایثار و شهادت از جمله خاطره‌نگاری والدین معظم شهدا، تاریخ شفاهی ایثارگران و ساخت مستندهای تلویزیونی فاخر با صدا و سیما، دستگاه‌های مرتبط استان و دفتر مرکزی تعامل و مشارکت داشته باشد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi