شناسه خبر : 84045
سه شنبه 22 تير 1400 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طی مراسمی در اهواز

مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان معرفی شد

مهم این است انسان در دوره خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی پیدا می کند در راستای قوام نظام جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدتی کند...

فاش نیوز - معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، دیروز با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمع کثیری از مسئولین ارشد و فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری فاش نیوز، مراسم معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، دیروز با حضور امیر نبی سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور و جمع کثیری از مسئولین ارشد و فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان در تالار امام خامنه ای اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار یوسفی ضمن خیرمقدم به روسا و مدیران، فرماندهان و روحانیون حاضر در جلسه، از همه نهادهای استان که با او همکاری کرده بودند تشکر کرد. 

سخنران بعدی این مراسم سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه پاسداران حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان که نامش چند بار توسط دولت آمریکا در لیست تحریم قرار گرفته است بود.  

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مسئولیت ها برای هیچ کس ماندگار نیست، گفت: مهم این است انسان در دوره خدمت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی پیدا می کند در راستای قوام نظام جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدتی کند. اگر خدای نکرده در این دوره و فرصت کم یا زیاد، کم خدمت کند، همیشه باید خودش را سرزنش کند که این فرصت از دست رفت و حداکثر استفاده را برای خدمت نکرد؛ و اگر همه تلاش خودش را به کار گرفت، قطعا اگر با نیت خیر باشد، هم خدا راضی است و هم خود آدم راضی است که خدمتی کرده و سرمایه ای برای دنیا و آخرتش قرار داده است.

وی در خصوص اهمیت فعالیت های اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: مجموعه ای مثل بنیاد حفظ آثار، کارش خدمت به شهداست، توسعه فرهنگ شهید و شهادت است.

سردار شاهوار ادامه داد: بزرگترین سرمایه ما در نظام جمهوری اسلامی شهدایی هستند که در راه حق و در راه دین و در راه اسلام به شهادت رسیدند. اگر این فرهنگ شهید و شهادت در بین جامعه ما پررنگ بود، حتما بدانید دشمنان ما ناکام می مانند. حتما بدانید امنیت ما برقرار است. اگر کم رنگ شود، به همین میزان، مجاهدت ها، تلاش ها و کارکردن ها ضعیف می شود. کارها بی برکت می شود.  

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در تکریم زحمات مدیر سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: سردار یوسفی از برادران دفاع مقدس هستند و در این مدت که در حفظ آثار بودند خدمات خوبی ارائه دادند.

سخنران ویژه مراسم، امیر نبی سهرابی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور نیز طی سخنانی در خصوص اهمیت دادن به نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان گفت: بلاشک بزرگترین عملیات های رزمندگان اسلام در استان خوزستان اتفاق افتاده و ما بیشترین شهدا، جانبازان و آزادگان را از این خطه و از این جبهه تقدیم اسلام و نظام و انقلاب کردیم؛ و لذا باید به صورت ویژه تمام موضوعات دفاع مقدس در استان خوزستان دنبال شود.

وی در تکریم خدمات سردار یوسفی نیز گفت: من از تلاش های مدیرکل قبلی تشکر می کنم. سردار یوسفی عزیز با تعاملی که بین همه ارگان های استان برقرار کردند، توانستند خدمات خوبی را در این راستا ارائه بکنند. ان شاءالله این خدمات باقی الصالحات برای ایشان باشد.

وی درباره جایگاه موزه شهدا برای نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: موزه دفاع مقدس بهتر می تواند ارزش های دفاع مقدس ما را به نسل جوان منتقل کند. ما وسیله ای دیگر بهتر از موزه و آثار شهدا و آثار برجای مانده از رزمندگان، تاریخ شفاهی، اسناد و فیلم‌های آن دوران نداریم. در همه دنیا از ابزار موزه به نحو شایسته ای برای جنگ ها و موفقیت هایشان استفاده می کنند؛ بعد از صدها سال موزه های خود را به عنوان ابزار قدرت مطرح می کنند. جنگ تحمیلی ما چیزی نیست که تمام شده باشد؛ و مقاومت ما و جنگمان با استکبار همچنان تداوم دارد. لذا به طریق اولی ما باید نسبت به موزه دفاع مقدس اهتمام داشته باشیم.

آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سخنران دیگری بود که طی سخنان مبسوطی، پیروزی ملت های مسلمان در منطقه را متأثر از آثار دفاع مقدس دانست و بیان کرد: حوادثی که در دهه اخیر، بلکه دو سه دهه اخیر اتفاق افتاده، از انتفاضه حزب الله لبنان، انتفاضه فلسطین و خیزش مردم سوریه و عراق، شما فکر می کنید بدون پشتوانه دفاع مقدس ما اتفاق افتاد؟ هرگز. نقش اصلی پیروزی ملت‌های مسلمان در منطقه در مقابل آمریکا و اسرائیل و داعشی ها مربوط به دفاع مقدس است.

در انتهای این مراسم سرتیپ محمدرضا تقی پور، رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس، حکم سرهنگ حاجتی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان را قرائت کرد.  

اینستاگرام
آقای اوحدی که آمد .
عده ای را برد نزدش کمک.
از دشمنان بچه های جنگ.
فکرم رسید که بدخت تر شدیم .
همون شد که ۱۴۰۰ حقوق همه ایران
۲ برابر شد .
الاّ
جانبازان زیر ۲۵ % بالاخص ۵% جبهه .
من نگفتم اسرائیل قصد نفوذ در بنیاد دارد.

من می گویم با اضافه کردن حقوق جانبازان ۵ % به ۶ ملیون تومان .

سیلی محکم به اسرائیل بزنید .
بزنید.
سلام . می دانم که سیاست محفلهای ایثارگران این است که اگر دلتنگی در بین بچه هایش وجود دارد در محافل و رسانه های خودی گفته شود ..
اما ایا این حرف سند و دلیلی محکم دارد ؟
توهین و افترا و تشویش ادهان جرم است .
گرفتار کردن دیگران انصاف نیست . دور از مرام بچه های جنگ است .
به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، در روزهای اخیر انتشار یک فیش حقوقی ۵۲ میلیون تومانی یک عضو هییت علمی دانشگاه خبر ساز شده است.
آقای اوحدی.
به اطرفیانت بگو .
دست از دشمنی با جانبازان بردارند .
و ۶ ملیون تومان ماهانه ۵ % را بدهید و بدهکار نباشید .
اجازه داشتید و پول داشتید و ندادید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi