شناسه خبر : 84349
شنبه 09 مرداد 1400 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیرآبادی: به خاطر حضور در دولت

از نمایندگی مجلس استعفا نخواهم داد

امیرآبادی تأکید کرد که به خاطر حضور در کابینه دولت، از نمایندگی انصراف نخواهد داد...

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس، مهم‌ترین موضوع و اولویت فراکسیون ایثارگران را پیگیری و اجرای کامل قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، احمد امیرآبادی، نماینده‌ی مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه‌ی جلسه‌ی علنی در گفت‌وگویی اختصاصی، در خصوص اولویت‌های دولت سیزدهم برای جامعه‌ی ایثارگری اظهار داشت:

در خصوص ایثارگران الان مهم‌ترین مسئله‌ای که در فراکسیون ایثارگران پیگیری می‌کنیم، تبدیل وضعیت ایثارگران است. من در صحبت‌هایی که با آقای انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور داشتم، قرار شد بخشنامه‌ای که صادر کرده‌اند، اجرایی شود تا بر اساس آن ببینیم چند نفر از ایثارگران شامل این قانون نشده اند.

رئیس فراکسیون ایثارگران ادامه داد: پس از اینکه مشخص شد چه تعدادی از ایثارگران و فرزندان آنها از اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت بازماندند، تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

 عضو مجمع نمایندگان استان قم در بهارستان تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌هایی که در فراکسیون ایثارگران به عمل آمده، قرار شده است که با کمک سازمان استخدامی و برنامه و بودجه مشکلات این تعداد از ایثارگران حل و فصل و برطرف شود.

نماینده ایثارگر مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ایثارگران عزیز بدانند که این ۲۵ یا ۲۶ هزار نفری که در سال ۱۴۰۰ در قانون برای تبدیل وضعیت آنها برنامه‌ریزی و اقدام شده است، حتماً مورد حمایت مجلس و دولت سیزدهم قرار خواهند گرفت و تبدیل وضعیت آنها پیگیری خواهد شد.

امیر آبادی با اشاره به مصوبات بودجه ای مجلس در خصوص جامعه‌ی ایثارگری یادآور شد: ایثارگران عزیز بدانند که چه آنهایی که در دستگاه‌های دولتی و چه آنهایی که در شرکت‌های خصوصی و سایر شرکت هایی که بر اساس اصل ۴۴ واگذار شده، بر اساس ماده ۲۱ قانون جامع (بند الف و ب) شامل تبدیل وضعیت خواهند شد.

ابن نماینده فعال مجلس شورای اسلامی در توضیح بند الف ماده ۲۱ متذکر شد: بر اساس بند "د" تبصره ۲۰ ما به هر طریقی که شده موضوع تبدیل وضعیت را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم قم در بهارستان تاکید کرد: ایثارگران عزیز حوصله به خرج بدهند تا ان‌شاءالله تا اسفندماه سال جاری به طور کامل قانون تبدیل وضعیت اجرایی شود. دولت جدید هم مدافع ایثارگران است و قطعاً این مشکل را حل و فصل و برطرف خواهد کرد.

امیرآبادی در ادامه‌ی سخنان خود متذکر شد: متاسفانه در مجلس برخی از طرح‌ها را نمی‌توانیم به صحن مجلس ارائه بدهیم و دولت باید لایحه بیاورد؛ چرا که بار مالی دارد. همچنین بعضی از لوایح نیز که ممکن است بار سنگین مالی داشته باشد، تا منبع مالی آن تأمین نشود، مجلس و دولت جدید نباید کاری بکنند که در رسانه‌های خبری اعلام شود که به طور مثال این قانون برای ایثارگران تصویب شده است و به غلط به جامعه القا شود که همه ایران را به ایثارگران داده‌اند!

عضو سابق هیئت رئیسه مجلس یازدهم تاکید کرد: بنابراین از لحاظ رسانه‌ای نباید این موضوع اتفاق بیفتد. همچنین برای اینکه این اتفاق نیفتد، ما باید قوانینی را تصویب کنیم که اجرا شود.

امیرآبادی اظهار داشت: در حال حاضر از قوانین ایثارگری فقط 20 یا 25 مورد آن اجرا می‌شود. در حالی که در رادیو و تلویزیون اعلام می‌شود که مزایا و امتیازاتی برای ایثارگران تصویب شده ولی داده نمی شود. متاسفانه فقط به جامعه این موضوع القا می‌شود که همه چیز را به ایثارگران داده‌اند.

امیرآبادی یادآور شد: در حالی که این طور نیست و ما در مجلس حواسمان هست و پای کار ایستاده‌ایم که قانونی که قابلیت اجرایی نداشته باشد، تصویب نکنیم و فقط بر روی قوانینی که قابلیت اجرا داشته باشند، تمرکز پیدا کنیم.

نماینده دوره‌ی دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین بر اساس تبصره‌ی ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ قوانین ایثارگری که قابلیت اجرا داشته باشد، به هر طریق ممکن باید اجرایی شود.

بر این اساس اولویت دولت سیزدهم باید پاسخ به مطالبات جامعه‌ی ایثارگری باشد و قوانینی که در بودجه به تصویب رسیده است را اجرا کند.

این نماینده‌ی ایثارگر مجلس یازدهم در پایان در خصوص انتخابش به عنوان گزینه ریاست بنیاد شهید تاکید کرد: من از نمایندگی مجلس استعفا نخواهم داد.

پایان/

اینستاگرام
اگر ز... ماندی
به بچه های جبهه و جنگ توجه کن.
که جانبازان عزیز با ۲ تومان چه کنند.
حقوق ماهانه ۸ ملیون تومان جانبازان
عزیز ۵% را بدهید .
تا بدانیم ز... اید .
وگرنه از کجا بدانیم .
حاج مرتضی سلام این بزرگواران جانبازان و خانواده شهدا واسرا را از همه لحاظ تمشید داده اند رفتند سراغ کم درصد ها آماده باشید بزودی تبدیل وضعیت می شود این همه غرغر نکنید تبدیل وضعیت که شدید دیگه از این بزرگواران فقط تقدیر وتشکر کنید توی سایت البته شاید هم خودشان ذینفع هستند و قوانین جهت دار مصوب میفرمایند آنقدر هم شیک ومجلسی خدمات خود را نمایش میدهند انگار طرح ومصوبه شان چندین کمیسیون تخصصی را طی کرده اما افسوس که نان پخته خامان دارند ما که نسبت به عرایض واقداماتشان شرطی شده ایم هرچه میفرمایند درست برعکس اتفاق می افتد ویا به عده ای خاص تعلق گرفته وبعد چند روز کن لم یکن تلقی می شود وا... قسم اگه این عزیزان سکوت کنند وهیچ نگویند من از طرف ملت شریف قول میدهم که نگویند این عزیزان لال هستند چون هرچه گفتند انجام ندادند بقول سرکار خانم شریفی مقدم در شبکه خبر اگر اقدامات بزرگ صحبت میکنید چرا وضعیت هر روز بدتر می شود وا... ایثارگران را به بازی گرفته اید بگذارید بدرد خودشان باشند .......
سلام ادب دارم محض آقای امیر آبادی نماینده محترم قم که خودازایثارگران هشت سال دفاع مقدس میباشندواقعاقابل تقدیراست که پیگیری مشکلات ایثارگران هستند بخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران وفرزندان ایثارگران اماازمحضرایشان تقاضا عاجزانه راداریم که هم واگذاری خودرو به جانبازان ۵۰٪ به بالاراپیگیری فرمایندچون همه قراردادها بامدیرعامل ایران خودرو به امضا رسیده بودتقریباکارتمام شده بود،ودرضمن خواهش دیگری که ازایشان داریم بیمه دی راپیگیری نمایند واقعاخیلی جدیدآ مابامشکلات مواجه شده ایم وکسی هم جوابگوماهانیست با سپاس فراوان ازمحضرایشون،ودست اندرکاران این کانال که جانبازان می‌توانند ازطریق این کانال به مسولین دست رسی پیداکنندودرددل خودرابه گوش مسولین برسانند اجرکم عندالله ومن الله التوفیق
جناب آقای امیر آبادی نماینده محترم جانباز استان قم
شما خود به نیکی میدانید که بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده بزرگی که در کل کشور دارد و هر روز نیز به آن اضافه میشود خود کار سترگ در حد چند وزارت خانه است و با کار نمایندگی مجلس غیر قابل جمع که موفقیت در این بنیاد رضایت خداوند را به دنبال دارد و آبی گوار برای خانواده شهدا و جانبازان عزیز و خانواده محترم آنان است که در این سالها مواجه با قوانین عمل نشده و التهاباتی است که در جامعه در اثر وعده های عمل نشده و تکرار فراوان ان در رسانه ها برای آنان ایجاد شده.که سیلی نقد به ز حلوای نسیه.
در یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی حقوق‌هایی از جمله حقوق ماهانه ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.پیگیری‌هاحاکی است یک شرکت زیرمجموعه شستا است حقوق‌هایی را پرداخت می‌کند قابل‌درک در این شرایط اقتصادی نیست.
..
برای همه پول هست.
ولی برای بچه های جبهه و جنگ و دفاع مقدس حقوق نیست .
۸ میلیون تومان حقوق جانبازان ۵ % را بدهید.
تا دریافتی شما
و فامیلتان
حلال شود.
تا به بحث ایثارگران که می رسد موضوع تامین بودجه
و فریاد وای مصیبتا سر می دهند.ولی برای حقوق های نجومی و چاپ بی پشتوانه پول بانک های خصوصی منابع مالی تا دلت بخواهد موجود است؟ طوریکه آقایان حتی میرند کشورهای اروپایی خانه می خرندو اقامت می گیرند و زنه و بچشونم میبرند اونجا.چرا مجلس یک تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و اینکه اعضای هیات مدیریشون در کدوم کشورها خانه خریده اند نمی کند؟ اینم منتظر لایحه دولتید؟ چرا درباره مسئولینی که در خارج از کشور ملک خریده اند و دو تابعیتی هستند تحقیق نمی کنید؟ و منبع این خریدها از کجا آمده است؟ ان شالله دولت حق و عدالت رئیسی که آمد به ایثارگران در خور خودشان توجه شود و این حقوق های نجومی و اختیارات بی حد و حصر بانک های خصوصی و شرکت های دولتی محدود شود.
فاضل ارجمند و ارزشی جناب دکتر امیر آبادی.
نماینده محترم مردم‌ شریف قم در مجلس شورای اسلامی.
درود بر شرف شما که عنوان نمایندی مردم را با هیچ میز و صندلی عوض نمیکنی. بدون شک نام شما در اذهان مردم به نیکی خواهد ماند.
از باب جمله معروف من لم لشکر المخلوق لم یشکر الخالق و با نمایندگی از جامعه نورانی ایثارگران این کشور که امنیت وشرف خود را مدیون آنها هستیم از جنابعالی و دیگر همکاران شما در فراکسیون ایثارگران کمال تشکر را داریم .
قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر که بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب میگذرد را مدیون زحمات و دلسوزیهای حضرتعالی و همفکران شما میدانیم‌..
انشاء ا...که با پیگیری‌های جنابعالی و دیگر نمایندگان‌ محترم شاهد اجرای کامل این قانون در تمام وزارتخانه ها و مخصوص وزارت نفت باشیم‌ .
موفق و پاینده باشید
جمعی از ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت وزارت نفت
لطفا قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اصلاح نمایید به رزمندگان کمتر از شش ماه ظلم گران ونابخشودنی شده درقانون جامع خدمات رسانی به رزمندگان زیر 6ماه سابقه حتی به عنوان ایثارگر نگاه نکرده این ظلم بزرگ است جبهه و جنگ ،گلوله یک ساعتش هم زیاده
لذا از آقای امیر آبادی خواهش میکنیم قانون حداقل سابقه رزمندگی را از 6ماه به حداقل 4ماه سابقه تقلیل نمایند ماهم همفکر وعقیده شما هستیم که در مجالس ودولت های قبلی مورد بی مهری قرار گرفته ایم الان که پیروز شده ایم انتظار یاری داریم.
این جای تعجب است که خودرزمنده که شخصا بارضایت کامل خودش درس ومشق رها کرده به جبهه رفته از قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران محروم است
بعد میبینیم متاسفانه وقت کمیسیون ایثارگران صرف تبدیل وضیعت کسانی شده که رنگ جبهه را به چشم ندیده اند این ظلم گران به رزمندگان دارای سابقه کمتر از 6ماه سابقه است
حداقل رزمندگان دارای زیر6ماه را به اندازه یک فرزند جانباز یایک فرزند شهید درقانون خدمات رسانی به ایثارگران ببینید 35سال از پایان جنگ می گذرد کی میخواهید به رزمندگان کمتر از 6ماه توجه کنید؟
آقای امیر آبادی عزیز
تورا به خون همسنگرانمان رزمندگان زیر 6ماه راهم دریابید
ممنونم ببخشید اگر لحنم تنداست
لطفا به فکر جانبازان زیر 25 درصد باشید مثل اینکه ما و فرزندان زیر 25 درصد هم جزعی از این خانواده جانبازان هستیم کی امتیازات 25 درصد به جانبازان زیر 25درصد و فرزندانشان تعلق میگیرد چقدر قول میدهید و عمل نمیکنید یادم هست در هفته دفاع مقدس قرار شد خبری بشه چه شد
خوب استعفا ندهد مثلاً چی میشه نه اینکه تو مجلس خوب کار کردی تو دولت چکار می‌کنی
سلام آقای امیرابادی بزرگوار خدا قوت درخصوص شرکتی های خرید خدمت وزارت بهداشت، تبصره ۲۲ که در قرارداد انها کلمه موقت وساعتی و پاره وقت قیدشده و۱۵۰ ساعت کار ولی عملا تمام وقت سرکار هستن وبیمه هم توسط دستگاه واریز میشه پیگیر بشید که این کلمه تمام وقت را حذف کنند که همه بهره مند شوند چون در مصوبه مجلس قید نشده تمام وقت متشکرم
بسم الله الرحمن الرحیم
تاخیر غیر قانونی در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و توضیح و توجیه از طرف مسئولین!!

* ماده ۲ قانون مدنی *
قوانین ۱۵ روز پس از انتشار در سراسر کشور لازم الاجراء است مگر آن که در خود قانون، ترتیب خاصی برای موقع اجرا مقرر شده باشد.

*بند (د)تبصره 20قانون بودجه 1400*
در راستای اجرای بند (ذ) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، ‌دستگاه‌های مشمول ماده (۲) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مکلفند، نسبت به استخدام و نیز تبدیل وضعیت استخدامی کلیه‌ی مشمولان ماده (۲۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که با عناوین مختلف در ‌دستگاه‌های موضوع قانون مذکور شاغل هستند و رابطه شغلی آنها به صورت پیمانی، قرارداد انجام کار معین یا شرکتی می‌باشد و یا از محل اعتبارات جاری و تبصره ماده (۳۲) و ماده (۱۷) قانون مدیریت خدمات کشوری و اعتبارات طرح‌های عمرانی و یا سایر عناوین از جمله حاکمیتی و تصدی‌گری موضوع بندهای (الف) و (ب) ماده (۴۵) قانون مدیریت خدمات کشوری خدمت نموده و یا می‌نمایند با طی مراحل گزینش با رعایت تبصره (۲) بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۹/۱۰/۱۵ به صورت استخدام رسمی اقدام نمایند. اعتبار مورد نیاز این حکم از محل ردیف ۸۸ - ۵۵۰۰۰۰ به مبلغ پنج هزار میلیارد (۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال در اختیار ‌دستگاه‌های اجرائی ذی‌ربط قرار می‌گیرد.
مسؤولیت حُسن اجرا و نظارت براین قانون به عهده سازمانهای برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور، بنیادشهید و امور ایثارگران، سازمان رزمندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و عالی‌ترین مقام ‌دستگاه‌های ذی‌ربط می‌باشد.

*بند (ف)تبصره 20قانون بودجه 1400*
آیین‌نامه‌های اجرائی مورد نیاز این قانون در مواردی که مدت خاصی پیش بینی نشده است حداکثر ظرف سه‌‌ماه پس از ابلاغ این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیأت‌ وزیران می‌رسد.

*تبصره (3)بند(4)ماده(2) دستورالعمل نحوه اجرای بند (د) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور (بخشنامه شماره ۱۳۷۵۸ مورخ ۱۹/۳/۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور)*
تاریخ اجرای احکام رسمی صادره برای مشمولین این قانون ۱/۱/۱۴۰۰ می باشد.
******************************
خب با توجه به قوانین و مستندات بالا و اینکه زمان خاصی برای اجرای قانون در نظر نگرفته شده و با توجه به ماده (2)قانون مدنی باید ایثارگران و مشمولین در حال انجام مراحل تبدیل وضعیت باشند نه اینکه رییس بنیاد شهید جناب اوحدی بگویند دو هفته دیگر صبر کنید بعد رییس فراکسیون ایثارگران جناب امیر آبادی فراهانی بگویند تا اسفند ماه سال جاری صبر کنید!!!
حالا که رئیس جمهور منتخب جناب سید ابراهیم رئیسی قول پیگیری، تبدیل وضعیت ایثارگران را دادند، شما حرف می‌گذارید تو دهن دستگاهای اجرایی تا بتوانند تا اسفند هم از اجرای قانون تمکین نکنند!!!!؟
آقایان ،((بخصوص جناب امیر آبادی فراهانی)) بدانید و آگاه باشید تبدیل وضعیت ایثار گران باید قبل از مهر ماه به پایان رسیده باشد.از حجب و حیای ایثارگران سواستفاده نکنید
صبر ایثارگران در مورد اجرا نکردن قوانین هم اندازه ای دارد و هم اکنون لبریز گشته پس قبل از سر ریز شدن صدای اعتراض این جمعیت بزرگ که حق به گردن این نظام و این خاک دارند، اجرای قوانین ایثارگران را جامع عمل بپوشانید …
صبر کنید صبر کنید الان از اون استفساریه بند (و) که جناب انصاری شرکتی ها رو حذف کرد و شما نامه زدید به جناب سید ابراهیم رئیسی و هیچ اقدامی هم نشد و شرکتی ها حذف شدند تا به الان میگویید صبر کنید صبر کنید
صبر کنیم تا آخر سال بعدشم حتمی بهمون میگید برید دیوان عدالت اداری شکایت کنید؟؟؟بله
آخر مسلمان این برخورد و این عملکرد شایسته رئیس فراکسیون ایثارگران نیست.
سلام حق با این دوست بزرگوار است.
چرا مسئولین پیگیری نمیکنند!!!!!؟؟؟؟
با هرشخص مسئول که صحبت میکنیم یا تماس میگیریم یا اصلا جواب نمیدهند یا جواب سربالا و دوپهلو میدهند.
خود بنده شخصا چندین بار به مسئول کانال و پیج کمپین ایثارگران؛رزمندگان و جانبازان سراسر کشور و دو بار هم به جناب امیرآبادی ریاست فراکسیون ایثارگران در مجلس پیام دادم و درخواست پیگیری موضوع را داشتم اما این دوبزرگوار حتی یه جواب ساده که پیگیری میکنیم هم به بنده ندادن.
بانماینده شهرمون حرف میزنیم که از هر ده باری که زنگ میزنیم یک بار به زور جواب میدن اونم جواب سربالاو صدمن یک قاض که ماخودمون این قانون روتصویب کردیم شما نمیخواد به ما قانون یاد بدید.مثل اینکه یادشون رفته موقع تبلیغات و انتخابات دنیا وعده و وعید میدن و التماس همین مردم رو میکردن حالا مردم هیچی نمیدونن و سردر نمیارن و حالیشون نمیشه؟؟
فلان و بسار که دست ما نیست ما درتلاشیم.
مگه میشه یه چیزی قانون بشه انجام نشه.
مگه میشه قانون باشه وزیر فلان وزارت خونه زیربارش نره؟؟؟؟
اگر قرار نیست تبدیل وضعیت بشیم چرا وعده های پوچ و تو خالی میدید اگر قرار تبدیل وضعیت بشیم چرا پیگیری نمیکنید و امروز و فردا و فرداهای دگر میکنید.
بترسید از آه دل ایثارگران.
بترسید از روزی که بخاطر تموم شدن صبرشون صداشون دربیاد.
بترسید که این نجابت و سکوت بالاخره تموم بشه و عواقب بسیار بدی داشته باشه.
چرا با شعار و وعده های پوچ دل ایثارگران را خوش میکنید از خدا نمیترسید؟
خدارو خوش میاد؟
اون مسئولینی که خیلی راحت الان رو صندلی هاشون نشستن و دارن با سمتشون پز میدن و خودشونو گم کردن و خبر از وضعیت نابسامان شغلی ایثارگران ندارن همین پست و جایگاه و امنیت شغلی و جان و مال و ناموسشون را از صدقه سر و ازخود گذشتگی و رشادتهای ایثارگران و پدران ما بدست آوردن.حالا زورشون میاد یک قدم بردارند؟؟؟؟؟؟؟
در آخر بازهم میگم بترسید از خدا
خجالت بکش
تا اسفند ماه صبر کنیم!!!؟
چرا هی قرص صبر کنید خورده ای جناب امیر آبادی فراهانی
اون از استفساریه بند (و)ماده44برنامه پنجم مه هیچ کاری نکردی اینم از این
استعفا بده از ریاست فراکسیون ایثارگران
بنظر اینجانب جناب دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر بیشتر شایسته این مقام است چون عملکرد ایشان و پیش قدم بودنشان برای دفاع از ایثارگران مشخص است
شما چه کرده ای جز حرف زدن!!!؟
الانم تا اسفند صبر کنید
خودتو گول میزنی
استعفا بده
ما دیگر صبر نداریم تبدیل وضعیت تا قبل از مهر ماه
برادر گرامی جناب دکتر امیر آبادی.
با سلام و تقدیم احترام .
میدانیم که حضرتعالی و همکاران گرامیتان چقدر خون دل خوردید تا قانون پنجم و ششم تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگررا به سرانجام رساندید. ُمن تشکر فراوان از زحمات شما به اطلاع می رساند که متاسفانه در وزارت به علت اینکه وزیر محترم مانع از اجرایی این قانون شود یک شبه ۱۰هزار سمت بلا تصدی را حذف در روزهای پایانی سال ۹۹ به عنوان عیدی خانوادهای شهدا و جانبازان و ایثارگران از سیستم جامع وزارت نفت حذف کرد.متعاقب آن مدیر منابع انسانی این وزارتخانه ابلاغیه صادر کرد که کارکنان ایثارگر مشمول در برابر سمت سازمانی خالی تبدیل وضعیت کنید آخه پدر بیامرز اگه میخوای تبدیل وضعیت کنید چرا یک شبه ۱۰ هزار سمت سازمانی بلا تصدی را حذف میکنید.
خواهشمند است شما که همواره دلسوز و پیگیر تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر بودید ورود کنید و مجددا سمتهای به ناحق حذف شده را احیای نمائید تا مشکل ایثارگران در این وزارتخانه موروثی حل و فصل شود.
با تشکر /جمعی از مشمولین قانون تبدیل بند واو ماده ۴۴ قانون پنجم توسعه وزارت نفت
باسلام فرزنداینجانب جانباز50درصدبامدرک کارشناسی صنایع غذایی ب علت نبودن کار ب عنوان کارگر ساده روز مزد درشرکت پگاه مشغول به کارشده ولی متاسفانه براثراتفاق دچارنقص عضوانگشت شصت دست راست ک طبق گزارش طب کار قادربه ادامه کارنبوده ولی شرکت همچنان اصرارب کارب عنوان کارگر مینمایدوحتی بیمه ماهیانه انها ب طور کامل پرداخت نمی شود باتوجه ب تبدیل وضعیت ایثارگران همچنان بلاتکلیف مانده ایم اقای امیر ابادی لطفا رسیدگی شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi