شناسه خبر : 84676
چهارشنبه 20 مرداد 1400 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی سرپل ذهاب هم آسمانی شد

جانباز نخاعی ۷۰ درصد "حاج اکبر محمدی" از جانبازان شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، پس از عمری مجاهدت و صبوری و تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز نخاعی 70 درصد "حاج اکبر محمدی" از جانبازان شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، پس از عمری مجاهدت و صبوری و تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز فداکار اکبر محمدی که ساکن سرپل زهاب بود در سال 64 در جبهه های نبرد حق علیه باطل بر اثر اصابت ترکش به ناحیه ستون فقرات، قطع نخاع و به افتخار جانبازی نائل شد و با روحیه ای که داشت در طول دوران جانبازی در فعالیت نشر ارزش های انقلاب و اسلام  فعالیت داشت.

این جانباز شهید که به علت عفونت ریوی و مشکلات ناشی از مجروحیت در بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه بستری بود، که عصر روز گذشته به آرزویش رسید و شربت شهادت را نوشید.

مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید حاج اکبر محمدی بعداز ظهر امروز برگزار می شود.

جانباز شهید اکبر محمدی در سال 1343 در روستای دولنگان سفلی ار توابع شهرستان سرپل ذهاب و در خانواده ای متدین دیده به جهان گشود و بعد از انقلاب پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم و آغاز تهاجم ارتش بعثی عراق، به جبهه ها عزیمت کرد و در مبارزه با نیروهای دشمن بسیار کوشا بود.

شایان ذکر است منزل جانباز شهید محمدی درجریان زلزله سال 97 سرپل ذهاب تخریب شده بود که با تلاش خود و همکاری دوستان جانبازش مجددا منزل مسکونی خود را بنا کرد و در آن مستقر شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi