شناسه خبر : 84749
دوشنبه 25 مرداد 1400 , 10:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستوررئیس جمهوربرای پرداخت مطالبات ماده ۳۸ ایثارگران

قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم به ویژه بخش‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و بخش‌های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.

 آیت الله رئیسی در این نشست با گرامیداشت سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید از زحمات و تلاش‌های طاقت فرسایی که این عزیزان برای اقتدار ایران اسلامی متحمل شدند متشکر باشیم.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به ایثارگران تأکید کرد: همیشه آرزوی توفیق، سلامت و عزت این عزیزان را داریم و رسیدگی به وضعیت آزادگان و توجه به آنها و مشاغلشان مسئولیتی است که بر عهده همه ماست.
رئیس جمهور تصریح کرد: قدردانی از این عزیزان این است که به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم، همه ما در این رابطه مسئولیت داریم به ویژه بخش‌هایی مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران و بخش‌های دیگر که مسئولیت مستقیم دارند.
آیت الله رئیسی همچنین با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هیئت وزیران در مورد مطالبات ایثارگران به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد مطالبات همه ایثارگران عزیز چنان که در قانون پیش بینی شده است، پرداخت شود.
رئیس جمهور با بیان اینکه جانبازان عزیز و ایثارگران و خانواده معظم شهدا و آزادگان ذوی الحقوقان جامعه اسلامی هستند و مطالبات قانونی آنها باید پرداخت شود به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور داد این موضوع سریعاً رسیدگی و اقدام شود.
سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گزارشی در خصوص ضرورت پرداخت معوقات ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که اعتبار آن در بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است ارائه داد.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
دمت گرم اوحدی که در هر حال و در هر دولت مشکلات ایثارگران رو بیان می کنی
فاش نیوز چون نتونست باج بیش از حد از بنیاد شهید بگیره (اجاره ساختمان و حقوق پرسنل فاش) بدنبال تخریب اوحدی هستش
اگر فاش نیوز یک وام می گرفت و یک ساختمان می خرید .
امروز مستاجر نبود.
این را گفتم که بگویم :
این ساختمان حق فاش نیوز است و باید به این رسانه ایثارگران رایگان واگذار بشود.
کارمند جماعت همیشه مرفع است و حقش است چون زحمت می کشد .

ولی این بچه های جبهه و جنگند که در فقر مطلق زندگی می کنند .
آنهم با ۲ تومان .
بنابراین تا جانبازان عزیز ۵ % از حقوق مکفی ماهانه و دایمی ۸ ملیون تومان بهره مند نشدند .

یعنی کشک .
بچه های جبهه و جنگ :
کی از فقر نجات می یابند .

هیچ وقت ؟!
جان هرکه دوست دارید،بنیاد در شرایط کرونابی وسایل بهداشتی توزیع کند .بسیاری مثل دوران جنگ تو خونه افتادن .
با عرض سلام و احترام، لطفا فرمول محاسبه مبلغ معوقات ماده ۳۸ به چه صورت می باشد؟
سلام و عرض ارادت به محضر جناب حاج آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور محترم ودوست داشتنی لطفاً دستورپرداخت سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال که فقط از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافتی دارندرا محبت کرده بدهیدچراکه درقانون آمده است حسب قانون سربازان وظیفه وبسیجیان از کار افتاده کلی پس از 30سال همطراز با نیروهای پایور آنهم با دو رتبه بالاترسنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال پرداخت شودحال آنکه باگذشت بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس یعنی اینکه همه جانبازان حالت اشتغال که حدوداً 45هزار نفر هستند راشامل می‌شود، جناب آقای رئیس جمهور محبوب درتمام کشورها همچون کشور خودمان مشاغلی سخت وجوددارندکه با20سال سنوات پاداش پایان خدمت خود را به طورکامل یعنی 30روزدریافت میکنندکه واقعاً حقشان هست جناب آقای رئیسی رئیس جمهور انصافاً شغلی سخترازدردشبانه روزی جانبازان هم وجود دارد درواقع جانبازان نیز بایستی جزومشاغل سخت محسوب شده وبا20سال دردورنج بازنشست شوندحال آنکه جانبازان باگذشت 35 الی40سال هم هستند ٱن هم فقط 45هزار نفرتاحال هرزمان گفتیم گفتندبارمالی داردچطورهست پاداش های میلیاردبرای خوداشون پرداخت می کردند وهمچنین پاداش های میلیاردی به ورزشکاران چراچونکه پرچم زیبای3رنگ مزین بنام الله را درمیادین ورزشی به اهتزار درآورده حال آنکه شهداء ی والامقاممان، جانبازان درد و رنج کشیده وآزادگان صبور و مقاوم اگرازخودگذشتگی نمیکردند نه ملکی میماندونه پرچمی بله آقای رئیس جمهور عزیز وبزرگوار پهلوانان وقهرمانان واقعی همانطور که اشاره داشته شهدای والامقاممان، جانبازان درد و رنج کشیده وآزادگان صبور و مقاوم، جناب آقای رئیس جمهور باگذشت بیش از3دهه لطفاً دستورپرداخت سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان حالت اشتغال را داده باشدکه به لطف الهی وهمت حضرتعالی به عنوان ریاست قوه مجریه مشگلی ازعدیده مشگلات جانبازان مرتفع گردد. باتشکر و تقديم احترامات خاص جمعی از جانبازان، سیدعلی
وقتی بودجه به عدالت توزیع نمی شود .یعنی باز هم ظلم ادامه دارد
چرا اقای اوحدی حرفی از جانبازان درصف نوبت کمک معیشت نزد ؟
چرا اقای اوحدی نگفت هزار نفر از جانبازان 25و بالاتر بجای ماده 38 هنوز کمک معیشت دریافت می کنند
اصلا مهندس اوحدی می داند ماده 38 در بنیاد با چه تبعیض عجیبی اجرا شده است ؟!
از خاکپور
به کارمند مطلع بنیاد شهید .
اگر فاش نیوز یک وام می گرفت و یک ساختمان می خرید .
امروز مستاجر نبود.
این را گفتم که بگویم :
این ساختمان حق فاش نیوز است و باید به این رسانه ایثارگران رایگان واگذار بشود.
سلام و عرض احترام، لطفا هر عزیزی که از فرمول محاسبه معوقات ماده ۳۸ مطلع هست و اینکه از سال ۱۳۹۱ تا چه سالی قرار هست محاسبه گردد اطلاع دهید.سپاس
با سلام ، چرا فاش نیوز در مورد درخواست و سئوال برادران جانباز و ایثارگر در خصوص نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره ماده 38 اطلاع رسانی نمی کند؟
و . . . چرا مشمولین ماده 38 از مزایای آخرین مدرک تحصیلی بعد از جانبازی نمی توانند استفاده کنند ؟ و چرا ملاک مدرک تحصیلی زمان مجروحیت و اعزام به جبهه است ؟ آیا کمک هزینه مسکن به جانبازان مشمول ماده 38 تعلق می گیرد و چرا پرداخت نمی شود ؟ مبدأ و مبنای تعیین سابقه خدمت و بازنشستگی چگونه است؟
با تشکر فراوان از ایت الله رئیسی بابت دستور اجرایی قاتون مصوب کشور .
پدرم هیچ وقت ازکارت ایثارگری ارتش حتی ده هزارتومان هم نگرفته هی میگن پرداخت میشود ولی کی نمیدونم موقع جنگ اگراینهانبودندالان هیچکدوم ازشماروی میزریاست نبودید ولی چرا شما به فکرش نیستیدنمیدونم
با سلام و خسته نباشی خدمت رئیس جمهور محترم آقای آیت الله رئیسی با تمام با تمام مشکلاتی که در در خصوص ماده ۳۸ دیده می شود و این گونه که جانبازان ۲۵ درصد ۲۵ درصد در این ماده متفاوت است اینجانب جانباز ۲۵ درصد بعد از سی سال مستاجری و زندگی در سطح پایین امسال از طرف بنیاد جانبازان وعده ساخت مسکن داده شد ولی بعد از چند ماه تصمیم دیگری گرفتند و یک قطعه زمین یک قطعه زمین را به ۳ نفر در شهرکی افتاده از شهر داده و میگویند که با هزینه خودتان یک زمین را سه نفره بسازیم حال که محاسبه میکنه این امسال طرح مسکن مهر هزاران نفر از نفر از افراد هادی جامعه را با مبلغ ۶۰ میلیون خانه دار کردن حال که نوبت جانبازان گشت برای ساخت نئون مسکن حداقل هر نفر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت ت در یک زمین مشترک نسبت داده شده است که این برای اینجانب با خدمات ضعیف بنیاد توانایی ساخت آن را اصلاً نخواهم داشت و امروزه معیشت خانواده برای و کرایه خانه های سنگین به صورت قسطی یا غرضی این روال پیش می‌رود خودتان قضاوت کنید با چنین شرایطی که خود هم نیز صلاحیت و جسم سالم برای درآمدزایی هرچند خیلی کوچک راهم ندارم با توجه به اینکه در کمیسیون درصد واقعی را ندادند در حق اینجانب اجحاف گردیده است که بنده بسیجی هم هستم در کنار تمامی مشکلاتی که از سمت خود بنده به اطرافیان و روند زندگی خود وارد شده یک طرف در طرفی دیگر در شهر قزوین گوی محاسبات مطالبات خدمات بهداشتی درمانی خلاصه همه جوره با شهرهای دیگر متفاوت است که هر وقت هر وقت تقاضایی چه مالی در خصوص مشاوره جانبازان برای مداوا و کمیسیون هایشان صورت نمی گیرد و هر بار در بدترین وضعیت برای اندکی پول ناچیز به بنیاد مراجعه کردند گفتند که بودجه نداریم و الان چند ۵ سال است است که برای تغییر مسکن با صاحب خانه به مشکل خورده بودیم که تا به امروز خود نیز از راه دیگری تامین نمودم و الان هم میروم باز می گویند که بودجه نداریم خواهشمندیم در مورد بنیاد قزوین رسیدگی‌های و توجه بیشتری گردد از آنجا که قزوین شهریست شهیدپرور و افتخار و ما رهبر امام عالی عالی برای ساخت مسکن ساخت مسکن و زیرساخت‌های اصلی بنیاد و دکترهای کمیسیون پزشکی کل اداره بنیاد شهید و جانبازان ایثارگران به صورت عاقلانه تر و عادلانه تر به مدارک پزشکی توجهی بیشتر بنمایند وسلام با آرزوی توفیق روز افزون برای حضرت عالی
اجركم عندلاه
تاریخ دقیق واریزمعوقات کی هست
ایا بعداز مرگ برای ما تعلق خواهد گرفت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi