شناسه خبر : 84789
چهارشنبه 27 مرداد 1400 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز ۷۰% شیمیایی مرندی

جانباز شهید «حاج عبداله محمودلو» جانباز ۷۰% آذربایجان شرقی پس از سال ها صبوری بر رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، به هم رزمان شهیدش پیوست...

فاش نیوز- جانباز شهید «حاج عبداله محمودلو» از جانبازان 70درصد شهرستان مرند آذربایجان شرقی پس از سال ها صبوری بر رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی، روز دوشنبه 25 مرداد ماه دعوت حق را لبیک گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.

حاج عبداله محمودلو جانباز 70 دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست

 شهید «عبداله محمودلو» در لباس ارتش جمهوری اسلامی ایران بیست و سوم بهمن ماه سال 1364 حین عملیات والفجر 8 در منطقه اروندرود شیمیایی شده و به درجه رفیع جانبازی نائل‌ آمده بود.

 پیکر شهید «حاج عبداله محمودلو» دیروز سه شنبه 26 مرداد 1400 با بدرقه مسئولین و مردم قدرشناس شهرستان مرند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

  این شهید والامقام که مورد هدف حمله شیمیایی رژیم بعث عراق در ۲۳ بهمن ماه ۱۳۶۴ منطقه عملیاتی اروند رود و در عملیات والفجر هشت قرار گرفته بود، ۳۶ سال درد ناشی از مسمومیت با گاز شیمیایی خردل را تحمل کرد و همزمان با محرم به یاران شهیدش پیوست.

 

اینستاگرام
شادی روحش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi