شناسه خبر : 84898
سه شنبه 02 شهريور 1400 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده سپاه جماران به دیار باقی شتافت

جناب سرهنگ پاسدار «حاج اسماعیل بابایی» یکی از فرماندهان سپاه جماران(بیت امام) به دیار باقی شتافت...

فاش نیوز - انالله و انا الیه راجعون؛ باکمال تاسف و تأثر اطلاع یافتیم، یکی دیگر از همکاران قدیمی و عزیزمان جناب سرهنگ پاسدار برادر، «حاج اسماعیل بابایی»،  یکی از فرماندهان سپاه جماران(بیت  امام) به دیار باقی شتافت.

 این پاسدار عزیز کسی بود که با هوشیاری و دقت در انجام وظیفه، نگذاشت در سال ۱۳۶۰ «منافق کشمیری»  کیف سامسونت حاوی   مواد منفجره جاسازی شده را به جلسه ای در محضر امام منتقل و منفجر و جمع حاضر را به شهادت برساند.

بطوریکه من از ایشان شنیدم.  مرحوم حاج احمد آقا  تماس و  اصرار داشت، (البته از توطئه و فکر  پلید  این منافق خبر نداشت) که بگذارید بیاید بالا داخل جلسه، چون ایشان یکی از همراهان آقای رجایی هستند و کیف شان حامل اسناد است که من گفتم تا کیف ایشان را بازرسی نکنم نمی گذارم به جلسه ببرد، (البته من به این ملحد  گفتم شما خودتان می توانید جلسه بروید ولی باید کیف تان را بازرسی کنم که گفت من بدون کیف نمیروم و آخر الامر نگذاشتم وارد جلسه شود و برگشت)  لذا مرحوم حاج احمد آقا اختیار را به من داد و گفت هر طور وظایف شماست و صلاح می دانید عمل کنید.

وی بعد از به شهادت رساندن رئیس جمهود و نخست وزیز، در مصاحبه ای با یکی از شبکه های رسانه ایی  آمریکایی اعلام که من می خواستم جلسه ایی که با حضور امام ره تشکیل شد را منفجر کنم که با مقاومت و پافشاری یکی از پاسداران،  موفق نشدم.

لذا به روح این پاسدار عزیز و ایثارگر درود فرستاده و برای شادی روحش فاتحه ایی نثار می کنیم.

اینستاگرام
شادی روحش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
باسلام خداوند اجرشهدا عطا فرماید
پاسدار اصیل، انقلابی، جهادی، پیرو راستین خط امام، مرید رهبری...
و هرآنچه خوبان دارند.
روح مقدس ات شاد.
راهت باافتخارادامه دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi