شناسه خبر : 84912
شنبه 06 شهريور 1400 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معیشت ایثارگران بسته به اقدام عاجل دولت جدید

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس، دولت سیزدهم را مایه امید ملت ایران و جامعه ایثارگری برای عبور از تنگناهای اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی در کشور عنوان کرد...

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران مجلس، دولت سیزدهم را مایه امید ملت ایران و جامعه ایثارگری برای عبور از تنگناهای اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی در کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی رضایی نماینده ایثارگر مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی بررسی وزرای پیشنهادی دولت، اظهار داشت:

واقعیت موضوع این است که مردم به دولت آقای رئیسی امید بسته اند و به خصوص جامعه بزرگ ایثارگران کشور که ما به عنوان نمایندگان ملت مدیون آنها هستیم، به آن امیدوارترند.

ما مدیون خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستیم که در دوران جوانی، در واقع همه هستی، زندگی و جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به فرمان امام راحل برای دفاع از میهن اسلامی و اندیشه های انقلاب به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم ادامه داد: بنابراین در حال حاضر ما سلامتی خود را مدیون آنها هستیم و ما نمایندگان مجلس، دولت مردان و مسئولان باید قدر آنها را بدانیم.

در حال حاضر جامعه بزرگ ایثارگران به لحاظ معیشت در شرایط سختی قرار دارند و این امیدی که به دولت جدید وجود دارد، بخش بزرگی از آن متعلق به ایثارگران است که باید فکر عاجلی برای رفاه و معیشت آنها کرد.

 نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حقوق های ناچیز ایثارگران و هزینه های سنگین معیشت خاطرنشان کرد: حقوق های دریافتی جامعه ایثارگران بسیار ناچیز و در شان یک رزمنده، جانباز، آزاده و خانواده شهید نیست.

رضایی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از نزدیک با زندگی و سختی های شرایط معیشتی مردم و به خصوص جامعه ایثارگری آشنا بوده و آن را لمس کرده ام. اما امیدوارم، دولت جدید به مسائل اقتصادی جامعه به خصوص ایثارگران توجه کند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نمایندگان ملت در بهارستان را ایثارگران تشکیل می دهند، یادآور شد: نظر اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم، کمک برای رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشت جامعه و به خصوص ایثارگران است تا ان شاالله موجبات و رضایتمندی آنان فراهم شود.

اینستاگرام
گفت به کشور .
نگفت به کشور ایران ؟!

گفت به دولت دل بسته اند .
ولی ما که دل نبسته ایم ؟!

بهوش باشید
قیمت دلار سر به فلک می کشد .
و گرانی در راه است .

توبه دولت دل ببند .
ما جانبازان بالاخص ۵ % فقیر
به خدا .
برادر عزیزم سلام علیکم ورحمت الله بنده جانباز 55 هستم 4 فرزند که یکی از آنها معلول هست 22 ساله بنیاد برای حق نگهداری این فرزند ماهانه 672000 تومان میدهد بی که باید گفت که یک معلول 22 ساله چطور با این مقدار پول اداره کرد از هیچ جای دیور هم دریافتی ندارد خواهشمندم این مسئله را ریاست جدید مد نظر داشته باشند تشکر
اینقدر شعار ندهید عمل کنید
خواهش می کنم حقوق ناقابل این ماه روواریزکنید
ممنون
حقوق جانباز جنگ بالاخص ۵ % ماهیانه ۲ ملیون تومان است .
...
چاپ00006:43 - 1400/06/07
صفحه اصلی
کارگری و اقتصادی
جزییات پاداش میلیاردی هیات مدیره شرکت‌ها +اسامی
آلان دولت ، مجلس ، قوه قضاییه کاملا همسو هستند و بهتر است به جای شعار مشکل را حل کنند. دیگر بهانه ای از هیچدام شما پذیرفته نیست مگر اینکه یا ناتوان باشید و یا دروغگو
شما که الحمدااله همه کارهاتون آماده کردید به محض تصویب بلا فاصله فیض شو میبرین .ما اندذر خم یک جوجه ایم
به نظر من عمل بهتر از صحبت کردن می باشد تبدیل وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران به کجا رسید
در جنگ تحمیلی هشت ساله رزمندگان جان بر ڪف فرمانده و مراد ِ محبوبی بنام خمینی ڪبیر داشتن ڪه به محض صدور فرمان و فراخوان ملت در قالب یڪ بسیج عمومی بدون هیچ چشمداشتی ندای امام شان را لبیڪ میگفتن و رابطه امام با رزمندگان خود رابطه پدر با فرزند بود .همه گوش به فرمان امام هشت سال در مقابل دشمنان تا بیخ دندان مسلح جانانه ایستادگی ڪردن .جمعی به درجه رفیع شهادت نائل شدن و جمعی هم عضو و اعضایی را تقدیم ناموس و صیانت از خاڪ وطن و حفظ ارزش های ڪشور ڪردن.در آن زمان همه رزمندگان یڪ هدف داشتن و گذشتن از همه چیزشان تا ڪشور حفظ شود و ""مسئولان بعد از جنگ ""عدالت و برابری و برادری را رعایت ڪنند!!
اما ڪمتر از چند سال از رحلت امام و جنگ نگذشته بود ڪه زندگی اشرافیگری مسئولان شروع شد و رزمندگان(آنان ڪه روزی فرزندان امام بودن )و همه هستی خود را در راه ڪشور از دست داده بودن با @دهها معلولیت و عوارض جنگی@"" تنها و بیڪار و طرد جامعه شدن""
انتظار این بود ڪه رهبر عظیم الشان و جانشین به حق امام بعد از رحلت امام و پایان جنگ در یڪ"" فرمان عمومی" تسهیلات ویژه ای را برای همه جانبازان و ایثارگران در نظر میگرفتند تا شأن و منزلت آنها حفظ شود، ولی بدون رودرواسی و بعنوان یڪ جانباز جنگ تحمیلی از وضع موجود جامعه ایثار نسبت به رهبری معزز و مسئولان شریف ڪشور به شدت گلایه دارم و عاجزانه میخواهم دستور فرمایند پیشڪسوتان جبهه و جنگ ڪه این روزها در حداقل نیازهای زندگی شرمنده خود و خانواده و اطرافیان هستند به شڪل ویژه ای مورد عنایت قرار گیرند.
وقتی صحیفه نور امام را سر لوحه کار مدیران قرار دادند وب دان عمل کردند به خط مرام امام توجه شده ،
امام فرمودند نگذارید در پیچ وخم روز مره فراموش شویم .
سربرگ هر معرفی از بنیاد سخن گوهر بار هرکه در امور شهدا و ایثارگران اخلال کند مورد پیگیری قرار گیرد .
اموال بنیاد مستصعفان محرومان وایثارگران را پشتیبانی کند .
اما نشد ....
سلام ماجانبازان شیمیایی تاکنون معیشتی و پول بنزین ندیده‌ام وجانباز شیمیایی چهل پنج درصد هستم پول برای دارو نیاز داریم چرا دولت به جانبازان بی توجه است ما بودیم می جنگیدیم و آلان کسی به فکر مانیست فقد به فکر بهزیستی و کمیته امداد است اگر حقوق به جانبازان بدهند کفایت دارو خوراک در این گرانی نمیشود لطفاً کمک کنید با احترام حاج عبدالمالک شهنوازی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi